Zmiany w komunikacji miejskiej w Olsztynie. Będą nowe przystanki
2020-02-29 17:02:00(ost. akt: 2020-02-28 14:05:11)
Od 1 marca 2020 r. wprowadzone zostają zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej w Olsztynie — poinformował Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie.
Zmiany obejmują:
— utworzenie nowego przystanku „Borowa” 346(01) na ul. Jagiellońskiej, w pobliżu skrzyżowania z ul. Borową, w kierunku pętli „Osiedle Podleśna” – obowiązuje jako stały dla linii 108, 109, 112, 126, 136
— utworzenie nowego przystanku „Borowa” 346(01) na ul. Jagiellońskiej, w pobliżu skrzyżowania z ul. Borową, w kierunku pętli „Osiedle Podleśna” – obowiązuje jako stały dla linii 108, 109, 112, 126, 136
— utworzenie nowego przystanku „Zajezdnia MPK” 290(03) na ul. Leonharda w kierunku al. Piłsudskiego w pobliżu sklepu Lidl – obowiązuje jako stały dla linii 110 i 141; dla linii 141 w weekendy staje się przystankiem początkowym w kursach w kierunku „Osiedla Generałów”
— zmiana charakteru przystanków „Ługwałd DK51” i „Spręcowo-Klasztor” dla linii 110 w obu kierunkach ze stałych na warunkowe („Na żądanie”)
— zmiana nazwy zespołu przystankowego „Tesco” na „Pstrowskiego-Dworcowa” – dla linii 103 i 120.
Czytaj e-wydanie
Gazeta Olsztyńska zawsze pod ręką w Twoim smartfonie, tablecie i komputerze. Roczna prenumerata e-wydania Gazety Olsztyńskiej i tygodnika lokalnego tylko 199 zł.
Kliknij w załączony PDF lub wejdź na stronę >>>kupgazete.pl
Komentarze (10) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
ddcc #2878515 | 83.15.*.* 2 mar 2020 09:03
"Super". Poróbcie najlepiej co 100 metrów przystanek.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz
To #2878419 | 91.15.*.* 1 mar 2020 21:57
Jestem przeszczęśliwy plus
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
Hm.. #2878253 | 88.156.*.* 1 mar 2020 14:19
Nie od dziś wiadomo, że każde hamowanie i ruszenie szczególnie autobusu generuje dodatkowe koszty, dodatkowe spalanie paliwa i co zrozumiałe dodatkowe spaliny. po co ten przystanek, kiedy za 100 metrów jest pętla. Zrozumiałbym, gdyby zlikwidowano przystanek "BYDGOSKA" a tak.... Oto jeden z przykładów zarządzania Olsztynem.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz
...... #2878171 | 83.9.*.* 1 mar 2020 10:52
Od dworca głównego do ul. Limanowskiego jest bardzo duża odległość, gdyż autobusy zatrzymują się dopiero przy końcu ul. Limanowskiego. Trzeba zrobić przystanek autobusowy pomiędzy tą trasą już wiele razy mieszkańcy o taki przystanek prosili.
Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Emerytka #2878127 | 83.31.*.* 1 mar 2020 09:17
Kiedy za wiaduktem na Limanowskiego?
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz