Tunel łączący Zatorze z centrum Olsztyna przejdzie gruntowny remont
2019-03-20 18:33:53(ost. akt: 2019-03-20 15:34:42)
Przejście pod torami kolejowymi, łączące ulicę 1 Maja i Wojska Polskiego w Olsztynie zostało ponownie zamknięte. Tym razem powodem zamknięcia nie było zalanie wodą, a gruntowny remont mający na celu poprawę komfortu użytkowników.
Mieszkańcy olsztyńskiego Zatorza wielokrotnie narzekali na stan, w jakim znajduje się przejście.
— Problem zamykania tego przejścia, którego na pewno tutaj potrzeba, jest już wręcz chroniczny. Albo jest tu wszystko zalane wodą, albo jest po prostu w byle jakim stanie i przez to niebezpieczne dla przechodniów. Bardzo nam się to nie podoba, że mamy wciąż kłopoty z korzystaniem z tego skrótu — mówili mieszkańcy.
Skontaktowaliśmy się z rzecznikiem prasowym PKP Polskich Lini Kolejowych S.A. i zapytaliśmy o powód ponownego zamknięcia tunelu i kiedy zostanie ponownie oddany do użytku.
— Przejście podziemne łączące ul. 1 Maja i al. Wojska Polskiego w Olsztynie przejdzie gruntowny remont. Wymieniona zostanie nawierzchnia, wyremontowane będą ściany i zamontowane nowe oświetlenie — powiedział nam Martyn Janduła z zespołu prasowego PKP Polskich Lini Kolejowych S.A. — W drugiej połowie maja zakończone zostaną prace i przejście zostanie udostępnione pieszym. Na czas prowadzonych robót dojście na drugą stronę torów jest możliwe wiaduktem w ciągu ul. Partyzantów.
PRZECZYTAJ KONIECZNIE:
Prace w tym miejscu są wykonywane w ramach modernizacji linii kolejowej 216 Działdowo-Olsztyn.Tunel łączący Zatorze z centrum Olsztyna zamknięty do odwołania [SONDA]
— Po zakończonej modernizacji linii z Olsztyna do Działdowa mieszkańcy będą mogli komfortowo podróżować do pracy czy szkoły w regionie. Wyremontowane stacje i przystanki na trasie będą dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności — dodaje rzecznik. — Skróci się czas przejazdu pomiędzy Olsztynem a Działdowem. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Wartość wszystkich prac na linii kolejowej 216 to prawie 260 mln zł.
Komentarze (18) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
nina #2701711 | 185.103.*.* 22 mar 2019 09:36
kamery zamontujcie bo i tak będzie pewnie przez wandali niszczony
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
zatorzak #2701609 | 178.157.*.* 22 mar 2019 05:27
kto pamieta kiosk ruchu za tunelem? srednio dwa razy dziennie byl rabany.
odpowiedz na ten komentarz
kolo #2701139 | 83.15.*.* 21 mar 2019 11:22
niech ekipa pamięta o wydolnej studzience kanalizacyjnej, która będzie w stanie odprowadzić wodę
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Daniel #2701088 | 188.125.*.* 21 mar 2019 09:51
Radziłbym ekipie, aby się tak nie rozpędzała. Być może na dniach budowę zablokuje konserwator zabytków na wniosek jakiejś organizacji "dbającej o olsztyńskie zabytki".
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
Gdzie jest FRO ??? #2701052 | 37.30.*.* 21 mar 2019 09:05
Gdzie jest FRO ????? Śpicie? Składać wniosek do konserwatora zabytków przecież taki 'piękny" zabytek Wam zmieniają!!!! Tak "piękna" perełka architektury komunistycznej jak dworzec PKP! ...a Wy nic nie robicie! ;-))))
Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz