Olsztyn otrzymał kolejną nagrodę
2018-04-10 14:30:42(ost. akt: 2018-04-10 14:03:50)
Miasto Olsztyn otrzymało drugą nagrodę w kategorii „Kampania Produktu Turystycznego” w konkursie Tourism Trends Awards. Wręczenie nagród odbyło się w niedzielę 8 kwietnia w Gdańsku na konferencji „Nowe Trendy w Turystyce 2018”.
Olsztyn nagrodzono za ubiegłoroczną kampanię promocyjną popularyzującą postać Mikołaja Kopernika oraz jego związki z Olsztynem i regionem. Nagrodę w imieniu samorządu miejskiego Olsztyna odebrał Krzysztof Otoliński, dyrektor Biura Promocji i Turystyki w ratuszu.
— Bardzo się cieszę z tej nagrody, bo po pierwsze był to nasz debiut w tym konkursie, po drugie zaś kolejny raz uzyskaliśmy potwierdzenie, że wykorzystywanie Mikołaja Kopernika w promocji turystycznej naszego miasta to dobry kierunek — komentuje Krzysztof Otoliński.
Nagrodą za drugie miejsce w konkursie jest kampania promocyjna na łamach trójmiejskiego Magazynu Together. Pierwsze miejsce zajęła kampania crowdfundingowa „Letters from Sopot”, której celem jest otwarcie kolejnego interaktywnego muzeum Ludwiga Plentego.
Przypomnijmy, że w ubiegłym roku „Całoroczna kampania promocyjna popularyzująca postać Mikołaja Kopernika oraz jego związki z Olsztynem i regionem – w Polsce i za granicą” otrzymała główną nagrodę w kategorii „promocja ogólna” w konkursie PRO Warmia i Mazury pod auspicjami Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Nie udało się wygrać – ale znaleźć się w ścisłym finale jako jedna z dwóch najlepszych kampanii produktu turystycznego, to też bardzo dobry wynik. W miniony piątek, już po raz dziewiąty odbyła się w Gdańsku konferencja „Nowe trendy w turystyce 2018”, przygotowana przez Gdańską Organizację Turystyczną. Jest to jedno z największych wydarzeń tej branży w Polsce. Tematykę konferencji podzielono na cztery bloki: „Marketing nieoczywisty kontratakuje”, „Marketing kierunku. Veni, vidi, vici”, „Nowe technologie/powrót do przyszłości”, „Zarządzanie talentami (NIE) tylko dla orłów”.
Sukces miasta na swoim blogu skomentował prezydent Piotr Grzymowicz:
"Myślę, że postać Mikołaja Kopernika to wciąż duży potencjał promocyjny Olsztyna i cieszę się, że nasze działania w tym zakresie zostały docenione. Z pewnością nie jest łatwo tę postać wykorzystywać promocyjnie, bo do Kopernika jako pierwowzoru współczesnego Europejczyka przyznaje się bardzo dużo miast. Niemniej warto w tę niezwykłą postać inwestować, szukając nowych inspiracji. Myślę, że wiedza płynąca z takich konferencji, jak „Nowe trendy w turystyce 2018”, zaowocuje nowymi pomysłami i kreatywnymi rozwiązaniami, więc chociażby dlatego warto brać w nich udział" — napisał.
Komentarze (23) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez![FB](/i/icons/fb.png)
and #2482366 | 81.190.*.* 11 kwi 2018 15:02
Olsztyn był miastem turystycznym obecnie jest Czarnobylem
odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
roh #2482359 | 31.6.*.* 11 kwi 2018 14:55
Ja bym wypromował olsztyński "stadion de la gruz"!! To bylby dopiero PRODUKT PROMOCYJNY!. BA, ON JUŻ JEST! Z całego świata będa przyjeżdżać ogladać to "cudo". Dodałbym jeszcze darmowe "kimanie" ze szczurami w dawnym hotelu "stadion" i polowanie na myszy w "Uranii"!! I labirynt pajęczyn. Naturalnie naturalny labirynt!
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
turysta #2482316 | 213.184.*.* 11 kwi 2018 13:43
Na billboardzie reklamującym Olsztyn w Gdańsku przy okazji "FREE TIME FESTIWAL" 7-8.IV.2018 nie było Kopernika tylko panorama miasta z zamkiem i kościołem garnizonowym w tle. Reklama Olsztyna był umieszczona między reklamą impregnatu do drewna a reklamą gdańskiego dewelopera. W ten sposób straciła swoją czytelność i wydźwięk przekazu. Jak wspomniałem - na billboardzie Kopernika nie było.
odpowiedz na ten komentarz
As #2482306 | 5.172.*.* 11 kwi 2018 13:19
Kto go tak nagradza?
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
tero #2482167 | 94.254.*.* 11 kwi 2018 10:35
Patafiany, statuetki, kwiaty, całusy i fałszywe uśmiechy. W tym najlepiej czuje się Grzybowicz.
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz