Maraton czyli wieczorne łamanie głowy w SP2
2015-11-14 13:13:44(ost. akt: 2015-11-14 13:20:36)
5 listopada w godzinach od 16.30 do 19.30 42 uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Janusza Korczaka w Nowym Mieście Lubawskim wzięło udział w zajęciach matematycznych „Maraton czyli wieczorne łamanie głowy” w ramach projektu „Z matematyką na sportowo”.
Podczas „łamania głowy” uczniami opiekowały się panie matematyczki. W przedsięwzięciu wzięło udział czworo uczniów ze Szkoły Podstawowej w Bratianie. Zostali oni zaproszeni wraz z opiekunką panią Katarzyną Lewandowską. Podczas spotkania uczniowie tradycyjnie rozwiązywali zadania logiczne, rebusy, krzyżówki matematyczne, zagadki, grali w przeróżne gry, układali domina. Uczeń klasy VI c zaprezentował koleżankom i kolegom kolekcję kostek do układania. Jedną z konkurencji był konkurs układania Kostki Rubika 3x3. Wystartowało tylko trzech chłopców, ale ich wyniki były imponujące. Pierwsze miejsce zajął Kacper Montowski z czasem 43 sekundy, drugi był Kacper Kowalski z czasem 58 sekund, na trzecim miejscu był Konrad Grzymowicz, który uzyskał czas 1 minuty i 7 sekund. Niespodzianką dla uczestników były zajęcia z robotyki, które przeprowadziła pani Katarzyna Lewandowska. Uczestnicy „maratonu” mogli skorzystać z owocowego posiłku. Na zakończenie „wieczornego łamania głowy” każdy uczestnik otrzymał certyfikat.
Mirosława Nowakowska SP2
Czytaj e-wydanie
">kliknij
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor HrywnaCzytaj e-wydanie
Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste.
Swoją stronę założysz TUTAJ ".
Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor HrywnaCzytaj e-wydanie
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez