Przestańmy na chwilę myśleć jak ludzie i zacznijmy cynicznie kalkulować jak politycy. Dlaczego PiS nie wystawił silnej kandydatury w osobie Rafała Rypiny? Przecież kandydat gorszy spowoduje wzrost znaczenia przeciwnika. No właśnie. W moim odczuciu być może dokonał się "mały kętrzyński Teheran".Może jest tak, że PiS wycofując silnego kandydata w osobie Radnego Rypiny pomoże wygrać Burmistrzowi Hećmanowi, a ten wymieni skompromitowanego wiceburmistrza Degórskiego na pana Prokopa??? To oczywiście tylko teoretyczna hipoteza, ale jeśli gra w szachy odzwierciedla politykę, to może być różnie. Zawodowi gracze stosują przecież różne techniki gry. Faktem natomiast jest, że po wywiadzie z Zastępcą Burmistrza miasta na temat komunikacji, powodów do zarzucenia mu niekompetencji jest sporo. Czyżby (oczywiście teoretycznie) koniec kariery w ratuszu pana z teczką na laptopa, wisiał już w powietrzu???
Ale mieszanka. Od weselnego grajka poprzez dziennikarkę samouka, biznesmenów, kilku karierowiczów, samozwańczych polityków wielopartyjnych po koszarowych emerytów. Co ich do tego popycha? Jaka przesłanka? Nie posądzam ich nawet w snach o znajomość zasad działania samorządu! Chyba, że kieruje nimi "głęboka" myśl: "Każda kucharka powinna nauczyć się rządzić państwem". W.I.Lenin (1870-1924). A, to przepraszam.
Nie zagłosuje na Prokopa#1513063 | 95.50.*.*19 paź 2014 15:54
Jeść wierzyć temu co na mieście słychać i Prokop ma być kandydatem pis na burmistrza, to na pis nie głosuje. Liczy się człowiek, a nie partia. Rypina rozbudził nadzieję i warto było go przetestować, zwłaszcza temat KKM stał się istotny dla mnie odkąd latam kilometry żeby żonę i dzieci podwozić bo autobusy nie chodzą. Nas nie stać na wspieranie biznesu Mitrosa. A co zrobił pis? Człowiekowi który ciągnie pis w kętrzynie w popularności do góry, podcinają skrzydła żeby nie powiedzieć że wora bo muszą kolesia wsadzić. No to jak Prokop przyjdzie, to z miejsca wywali wszystkich z Rypiną może też, żeby zrobić miejsce dla "swoich". I będzie powtórka z rozrywki tak jak kiedyś jak pół pisu się wypisało, bo ten szalał.
Ja myślę, że ciekawym rozwiązaniem są okręgi jednomandatowe. Ten sposób wyboru radnych, może sporo pozmieniać. Jest kilka pojedynków, które wyeliminują niektórych starych wyjadaczy. Dodatkowym atutem jest to, że w okręgach będzie maksymalnie 7 kandydatów. Można sobie każdego wpisać w google i widać info kim są, lub nic nie widać. Więc jest szansa na rozsądny i spokojny wybór, a i tak życie zweryfikuje. Ja stawiam na takiego co nie był, a w życiu coś robi.....
80% nazwisk mi nic nie mówi...proszę o program wyborczy,kim wy jesteście,skąd się wzięliście i co nam oferujecie swoja pracą przez kolejne 4 lata!!!!i to samo tyczy się do pozostałych 20%...CZEKAMY!!!!!!!!!!!!!
Rypina z Niedźwiedzkim#1512721 | 178.235.*.*19 paź 2014 10:03
Chłopy pracowite, sumienne i mimo odmiennego punktu widzenia wielkiej polityki, z daleka od układu kętrzyńskiego trawiącego miasto. Mówią co myślą i angażują się w to co robią. To są uczciwi ludzie i dlatego są atakowani przez mafię, która okupuje całymi rodzinami stołki w administracji miejskiej i powiatowej. Dla mnie idealnym rozwiązaniem byłby Burmistrz Niedźwiedzki i zastępca Rypina (lub odwrotnie) i całkowicie nowa nie zepsuta rada miasta. Ech, myślenie życzeniowe...
tylko Edward Gierek może być#1512684 | 78.9.*.*19 paź 2014 08:46
wybrać takiego który wymieni wszystkich urzędników w ratuszu w urzędzie miasta i od podstaw zacznie ludziom pomagać bo mafia się porobiła ,dupy grube babom rozrosły ....i mordy mają
tako rzecze Zaratustra#1512547 | 83.24.*.*18 paź 2014 23:04
Zgadzam się z przemówcami .Ze starego składu rady miasta tylko Rypina z PiS-u i Niedźwiecki z PO potrafili mieć odwagę i argumenty spoza ukladu.Tylko, że tych dwóch to za mało.A nawiasem mówiąc w przypadku jednego i drugiego rada zgodziła się na zwolnienie ich z pracy.U mnie w okręgu glosuje na Rypine ale szacun też dla Niedźwieckiego chociaż jest z PO.
Ku przestrodze#1512231 | 89.229.*.*18 paź 2014 19:21
Trochę nie na temat,ale słyszałem i powtarzam ważny głos w ważnej sprawie:musimy mieć silną,liczną i dobrze uzbrojoną armię,szczególnie mając takiego wściekłego sąsiada.Jeśli nie chcemy płacić na wojsko,to i tak będziemy płacić ale po jakimś czasie(po zaborze) na obcą armię,to tak się kończy.
My głosujemy a kto liczy głosy?#1512227 | 89.229.*.*18 paź 2014 19:16
Krótko przed nagłą śmiercią w 2012 r. prof. Urbanowicz wraz z innymi ekspertami od bezpieczeństwa teleinformatycznego sporządził raport „PKW uzależniona od rosyjskich serwerów”. „Sfałszowanie ostatnich wyborów było […] stosunkowo proste. Nie twierdzimy, że zostały sfałszowane, ale że była taka możliwość” – napisali. Jednocześnie zadali pytanie: „Dlaczego ABW pozwoliła, aby serwer do niedawna rosyjskiej firmy obsługiwał wybory w Polsce? [...] Nasi eksperci ostrzegali przed wyborami, że jeśli ten stan się nie zmieni, mogą nas czekać w czasie wyborów rozmaite niespodzianki, łącznie z padnięciem sieci włącznie. Są to rozmaite zagrożenia, m.in. przekierowanie ruchu na inne adresy, »bicie« dowolnego serwera w systemie, zorganizowanie »wirtualnych wyborów«, itd.”. Tamte ostrzeżenia ekspertów wracają z podwójną siłą po ujawnieniu przez „GP” i TV Republika, że firma Unizeto, która zaopatrywała PKW w certyfikaty zabezpieczeń (ale obsługiwała również najważniejsze instytucje państwa, w tym wywiad wojskowy!), nie tylko należy do konsula honorowego Rosji, ale również została pozbawiona poświadczenia bezpieczeństwa przez ABW. Czy przed wyborami niezależni eksperci nie powinni zbadać sprzętu i oprogramowania PKW?
Uważam,że należy głosować w wyborach samorządowych na radnych i burmistrza oraz w przyszłorocznych do sejmu tylko na PiS.Tylko ta partia daje nadzieję,że do końca nas nie zgnoją a nawet wydobędziemy się z tego łajna,w które wpędziła nas spółka PO-PSL.Być może nie wszyscy w PiS-ie są idealni lecz ogólnie tylko im mogę zaufać i zaufam,żadnym Korwinom z kapelusza ani durnowatym palikociętom,nie mówiąc o zdegenerowanym LSD(!).Ludzie,posłuchajcie trochę opozycji,poogladajcie TRWAM,poczytajcie niezależną,od razu myślenie wypaczone przez zatrute polskojęzyczne media wraca na właściwe tory,naprawdę warto spróbować-piszę to do nieprzekonanych do PiS-u.Nie bądźmy samobójcami,głosujmy po dobrym namyśle.
dobrze, że podali kandydatów na burmistrza - ja głosuję na GP. Ma Pan mój głos. Starej władzy należy już podziękować i powiedzieć adieu. Nadszedł czas rozstania.
Tadziu, daj se na luz, zacznij bawić wnuki ....znowu się pchasz....emerytura, zarząd spółdzielni, praca w spółce i znowu radny. Czy już nie przesadzasz, daj innym zarobić ?
Przejrzycie listy wyborcze i zobaczcie jak szef PSL i szef PO zagonili urzędników do kandydowania. Ci to chcą być i urzędnikami i radnymi. Wszystkim urzędnikom miejskim i powiatowym powinniśmy 16 listopada pokazać ich miejsce w szeregu. Wyborcy do roboty.
To tak naprawdę nie jest ważne, kto i z jakiej partii i lokalnego ugrupowania i w jakim są wieku.
W każdym z nich są ludzie aktywni i tacy, którzy aktywnością nie grzeszą. Jeżeli są dobrzy to należy na nich stawiać i wybierać. Zupełnie nie mogę zrozumieć sytuacji, kiedy do rady kandydują małżeństwa. A już za chorą uważam sytuację, gdy do rady miasta startuje np. żona, a do powiatu mąż. Według mnie małżeństwa powinny unikać takich sytuacji, bo z reguły żadne z nich nie otrzymuje mandatu. Popatrzcie na listy wyborcze i porównajcie je z poprzednimi. Zwróćcie uwagę na tych, którzy co kadencja kandydują z innego ugrupowania. To są ludzie bezideowi, do wynajęcia. Toż każdy z nas identyfikuje się albo to z partią albo to z określonymi lokalnymi ugrupowaniami czy poglądami. Czymś mało przyzwoitym jest ubieganie się o mandat raz to z lewicy, za 4 lata z prawicy itp. Na takich osobników -wędrowniczków powinniśmy głosować dając im do zrozumienia, że ich postawa jest nie do zaakceptowania w normalnej demokracji. Jest teraz właśnie dobra właśnie okazja, by im powiedzieć wyraźnie NIE.
glosujemy na ludzi, ktorych znamy- dobre b.dobre ,np.czesto jezdzilem z "9",mam glosowac na niego?do tego sie nie ponize!!!Nie bede glosowal na ludzi ,ktorych znam: sasiadk(a),kolezanka to jakis CYRK!!Gozdzik? bo robi mi zdjecia?Wiolka? bo znamy sie z ogolniaka?Mlody p.Roginski ?bo znam prywatnie ojca?Moge mnozyc przyklady!Po znajomosci kolejne lata w ketrzynie umierania!!Nigdy po znajomosci-po kompetencjach!!!!!
Okręg 19 - kandydaci tacy aktywni i zasłużeni dla miasta Kętrzyna, że nie można prawie nic znaleźć w internecie w temacie ich dokonań (pomijam obecna Panią Radną - ale to z racji, że jest radnym więc trudno być anonimowym).
Popieram przedmówców, trzeba być niespełna rozumu, by po 7 latach rządów złodziei z PO głosować na kogoś z tej partii. Nie dajcie się zwieść kłamliwym zapewnieniom, że głosujecie na ludzi, nie na partię, bo ci sami ludzie po wyborach będą wykonywać odgórne polecenia. Mało was zgnojono przez ostatnie 7 lat?
paweł do zwykłego wyborcy#1510945 | 79.191.*.*17 paź 2014 15:50
Sorry, ale takie pisanie nie ma sensu.Takie argumenty jak wiek emerytalny można brać pod uwagę za rok, kiedy będziemy wybierać posłów. W tych wyborach glosujemy na ludzi których znamy mniej lub bardziej.Czytajac nazwiska kandydatów przyznam, że jestem zaskoczony , ale od tego są wybory.Znaczek partyjny w tych wyborach ma drugorzedne znaczenie.A kto w kętrzyńskiej PO jest oszustem albo w PiS-ie smolenskim oszolomem?
Sorry, ale trzeba być niespełna rozumu, by głosować na Partię Oszustów, podwyższyli wiek emerytalny do 67 lat, ukradli nam 150 mld zł z OFE, teraz będziemy pracować przez tych debili 6 dni w tygodniu.
Że też kandydaci na radnych z PO nie mają wstydu, by startować z tego właśnie ugrupowania.
szkoda, że AA nie startuje z mojego okręgu miałaby mój głos i mojej rodziny Mam nadzieję, że wejdzie, warto by było, żeby była. Trzymam kciuki za Ciebie :))
I jak zwykle, najwięcej tych "zapracowanych"....byli nauczyciele, wojskowi, policjanci. No tak, jeśli się w pełni wieku odchodzi na "zasłużoną "emeryturę to nie ma co się dziwić, co robić z wolnym czasem.
Bardzo dobrze że jest teraz mniej kandydatów, ale wybaczcie o czym ma pojęcie 19-21 latek to chyba tylko po dietę idzie , ale prawica sie nie popisała , chyba tylko aby zaistnieć, no może kilku kolegów zagłosuje ale i to nie pewne , porażka , porażka - i bez przesady -cyrk z wyborów robić?
a jak się można dowiedzieć czegoś o programach komitetów albo poszczególnych kandydatów bo nazwiska nic mi nie mówią??? jakieś adresy, numery telefonów???
Komentarze (351) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
Kasia #1513498 | 37.248.*.* 19 paź 2014 21:11
mam nadzieję,że jak będzie inny burmistrz, to będą nowe miejsca pracy bo do kiedy te emerytki w wieku 63-65 lat będą pracować w UM - do 70 -ki???
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
Kętrzynianin #1513491 | 83.9.*.* 19 paź 2014 21:08
Krzysztof daj na luz stary jesteś, odpocznij, daj nam szansę bez Twojego udziału. Poradzimy sobie ...
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Axa #1513466 | 89.228.*.* 19 paź 2014 20:48
jestem z okręgu 3, na kogo mam głosować jak są same miernoty?
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (11)
kandydaci jaj nie róbcie #1513435 | 78.10.*.* 19 paź 2014 20:25
jak chcecie zarobić to jedźcie za granicę niemcom szparagi zbierać ,krowy doić i zaróbcie pracą nie kraść i nic nie robić
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (7)
ikp #1513307 | 78.30.*.* 19 paź 2014 19:07
Zapraszam do dyskursu z kandydatką z Kętrzyna. http://izka31.wix.com/izabelapniewska
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-6) odpowiedz na ten komentarz
widziane chłodnym okiem #1513232 | 178.235.*.* 19 paź 2014 18:21
Przestańmy na chwilę myśleć jak ludzie i zacznijmy cynicznie kalkulować jak politycy. Dlaczego PiS nie wystawił silnej kandydatury w osobie Rafała Rypiny? Przecież kandydat gorszy spowoduje wzrost znaczenia przeciwnika. No właśnie. W moim odczuciu być może dokonał się "mały kętrzyński Teheran".Może jest tak, że PiS wycofując silnego kandydata w osobie Radnego Rypiny pomoże wygrać Burmistrzowi Hećmanowi, a ten wymieni skompromitowanego wiceburmistrza Degórskiego na pana Prokopa??? To oczywiście tylko teoretyczna hipoteza, ale jeśli gra w szachy odzwierciedla politykę, to może być różnie. Zawodowi gracze stosują przecież różne techniki gry. Faktem natomiast jest, że po wywiadzie z Zastępcą Burmistrza miasta na temat komunikacji, powodów do zarzucenia mu niekompetencji jest sporo. Czyżby (oczywiście teoretycznie) koniec kariery w ratuszu pana z teczką na laptopa, wisiał już w powietrzu???
Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (6)
mms #1513214 | 89.229.*.* 19 paź 2014 18:09
Ale mieszanka. Od weselnego grajka poprzez dziennikarkę samouka, biznesmenów, kilku karierowiczów, samozwańczych polityków wielopartyjnych po koszarowych emerytów. Co ich do tego popycha? Jaka przesłanka? Nie posądzam ich nawet w snach o znajomość zasad działania samorządu! Chyba, że kieruje nimi "głęboka" myśl: "Każda kucharka powinna nauczyć się rządzić państwem". W.I.Lenin (1870-1924). A, to przepraszam.
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (6)
Nie zagłosuje na Prokopa #1513063 | 95.50.*.* 19 paź 2014 15:54
Jeść wierzyć temu co na mieście słychać i Prokop ma być kandydatem pis na burmistrza, to na pis nie głosuje. Liczy się człowiek, a nie partia. Rypina rozbudził nadzieję i warto było go przetestować, zwłaszcza temat KKM stał się istotny dla mnie odkąd latam kilometry żeby żonę i dzieci podwozić bo autobusy nie chodzą. Nas nie stać na wspieranie biznesu Mitrosa. A co zrobił pis? Człowiekowi który ciągnie pis w kętrzynie w popularności do góry, podcinają skrzydła żeby nie powiedzieć że wora bo muszą kolesia wsadzić. No to jak Prokop przyjdzie, to z miejsca wywali wszystkich z Rypiną może też, żeby zrobić miejsce dla "swoich". I będzie powtórka z rozrywki tak jak kiedyś jak pół pisu się wypisało, bo ten szalał.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (6)
onx #1513026 | 83.31.*.* 19 paź 2014 15:12
a gdzie jest lista chętnych na radnych do powiatu?
odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Mieszkaniec Kętrzyna #1513010 | 164.126.*.* 19 paź 2014 14:58
Ja myślę, że ciekawym rozwiązaniem są okręgi jednomandatowe. Ten sposób wyboru radnych, może sporo pozmieniać. Jest kilka pojedynków, które wyeliminują niektórych starych wyjadaczy. Dodatkowym atutem jest to, że w okręgach będzie maksymalnie 7 kandydatów. Można sobie każdego wpisać w google i widać info kim są, lub nic nie widać. Więc jest szansa na rozsądny i spokojny wybór, a i tak życie zweryfikuje. Ja stawiam na takiego co nie był, a w życiu coś robi.....
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
kol #1512899 | 89.229.*.* 19 paź 2014 13:03
80% nazwisk mi nic nie mówi...proszę o program wyborczy,kim wy jesteście,skąd się wzięliście i co nam oferujecie swoja pracą przez kolejne 4 lata!!!!i to samo tyczy się do pozostałych 20%...CZEKAMY!!!!!!!!!!!!!
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (8)
Rypina z Niedźwiedzkim #1512721 | 178.235.*.* 19 paź 2014 10:03
Chłopy pracowite, sumienne i mimo odmiennego punktu widzenia wielkiej polityki, z daleka od układu kętrzyńskiego trawiącego miasto. Mówią co myślą i angażują się w to co robią. To są uczciwi ludzie i dlatego są atakowani przez mafię, która okupuje całymi rodzinami stołki w administracji miejskiej i powiatowej. Dla mnie idealnym rozwiązaniem byłby Burmistrz Niedźwiedzki i zastępca Rypina (lub odwrotnie) i całkowicie nowa nie zepsuta rada miasta. Ech, myślenie życzeniowe...
Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (9)
tylko Edward Gierek może być #1512684 | 78.9.*.* 19 paź 2014 08:46
wybrać takiego który wymieni wszystkich urzędników w ratuszu w urzędzie miasta i od podstaw zacznie ludziom pomagać bo mafia się porobiła ,dupy grube babom rozrosły ....i mordy mają
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
tako rzecze Zaratustra #1512547 | 83.24.*.* 18 paź 2014 23:04
Zgadzam się z przemówcami .Ze starego składu rady miasta tylko Rypina z PiS-u i Niedźwiecki z PO potrafili mieć odwagę i argumenty spoza ukladu.Tylko, że tych dwóch to za mało.A nawiasem mówiąc w przypadku jednego i drugiego rada zgodziła się na zwolnienie ich z pracy.U mnie w okręgu glosuje na Rypine ale szacun też dla Niedźwieckiego chociaż jest z PO.
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
długi #1512495 | 89.229.*.* 18 paź 2014 22:26
Wszyscy tylko nie PIS.......partia zgorzkniałych tetryków, starych kawalerów z włosami w nosie.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
x-x #1512441 | 79.191.*.* 18 paź 2014 21:53
Radny Wilk ? Chyba znaleźli jelenia ...
odpowiedz na ten komentarz
Konsek #1512340 | 89.228.*.* 18 paź 2014 20:43
Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. Jedyny dobry wybór to PO i długo długo nic. Żadne tam pisiorki i lewaki.
najlepiej to wcale nie głosujcie jak ja #1512259 | 78.9.*.* 18 paź 2014 19:46
na tych co byli starych nie głosujcie !!!!!!!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
Ku przestrodze #1512231 | 89.229.*.* 18 paź 2014 19:21
Trochę nie na temat,ale słyszałem i powtarzam ważny głos w ważnej sprawie:musimy mieć silną,liczną i dobrze uzbrojoną armię,szczególnie mając takiego wściekłego sąsiada.Jeśli nie chcemy płacić na wojsko,to i tak będziemy płacić ale po jakimś czasie(po zaborze) na obcą armię,to tak się kończy.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
My głosujemy a kto liczy głosy? #1512227 | 89.229.*.* 18 paź 2014 19:16
Krótko przed nagłą śmiercią w 2012 r. prof. Urbanowicz wraz z innymi ekspertami od bezpieczeństwa teleinformatycznego sporządził raport „PKW uzależniona od rosyjskich serwerów”. „Sfałszowanie ostatnich wyborów było […] stosunkowo proste. Nie twierdzimy, że zostały sfałszowane, ale że była taka możliwość” – napisali. Jednocześnie zadali pytanie: „Dlaczego ABW pozwoliła, aby serwer do niedawna rosyjskiej firmy obsługiwał wybory w Polsce? [...] Nasi eksperci ostrzegali przed wyborami, że jeśli ten stan się nie zmieni, mogą nas czekać w czasie wyborów rozmaite niespodzianki, łącznie z padnięciem sieci włącznie. Są to rozmaite zagrożenia, m.in. przekierowanie ruchu na inne adresy, »bicie« dowolnego serwera w systemie, zorganizowanie »wirtualnych wyborów«, itd.”. Tamte ostrzeżenia ekspertów wracają z podwójną siłą po ujawnieniu przez „GP” i TV Republika, że firma Unizeto, która zaopatrywała PKW w certyfikaty zabezpieczeń (ale obsługiwała również najważniejsze instytucje państwa, w tym wywiad wojskowy!), nie tylko należy do konsula honorowego Rosji, ale również została pozbawiona poświadczenia bezpieczeństwa przez ABW. Czy przed wyborami niezależni eksperci nie powinni zbadać sprzętu i oprogramowania PKW?
odpowiedz na ten komentarz
Mój głos:PiS !!! #1512194 | 89.229.*.* 18 paź 2014 18:40
Uważam,że należy głosować w wyborach samorządowych na radnych i burmistrza oraz w przyszłorocznych do sejmu tylko na PiS.Tylko ta partia daje nadzieję,że do końca nas nie zgnoją a nawet wydobędziemy się z tego łajna,w które wpędziła nas spółka PO-PSL.Być może nie wszyscy w PiS-ie są idealni lecz ogólnie tylko im mogę zaufać i zaufam,żadnym Korwinom z kapelusza ani durnowatym palikociętom,nie mówiąc o zdegenerowanym LSD(!).Ludzie,posłuchajcie trochę opozycji,poogladajcie TRWAM,poczytajcie niezależną,od razu myślenie wypaczone przez zatrute polskojęzyczne media wraca na właściwe tory,naprawdę warto spróbować-piszę to do nieprzekonanych do PiS-u.Nie bądźmy samobójcami,głosujmy po dobrym namyśle.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
kętrzynianka #1512138 | 79.191.*.* 18 paź 2014 17:52
dobrze, że podali kandydatów na burmistrza - ja głosuję na GP. Ma Pan mój głos. Starej władzy należy już podziękować i powiedzieć adieu. Nadszedł czas rozstania.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (7)
lolek #1511591 | 89.229.*.* 18 paź 2014 08:31
Tadziu, daj se na luz, zacznij bawić wnuki ....znowu się pchasz....emerytura, zarząd spółdzielni, praca w spółce i znowu radny. Czy już nie przesadzasz, daj innym zarobić ?
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
wyborca #1511575 | 89.229.*.* 18 paź 2014 08:08
Poważny komitet to PiS. Będę głosował na Rafała Rypina. Nigdy na POpaprańców
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (6)
Kętrzyniak #1511494 | 89.229.*.* 17 paź 2014 23:17
Przejrzycie listy wyborcze i zobaczcie jak szef PSL i szef PO zagonili urzędników do kandydowania. Ci to chcą być i urzędnikami i radnymi. Wszystkim urzędnikom miejskim i powiatowym powinniśmy 16 listopada pokazać ich miejsce w szeregu. Wyborcy do roboty.
Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz
zwykły wyborca #1511307 | 89.229.*.* 17 paź 2014 20:57
To tak naprawdę nie jest ważne, kto i z jakiej partii i lokalnego ugrupowania i w jakim są wieku. W każdym z nich są ludzie aktywni i tacy, którzy aktywnością nie grzeszą. Jeżeli są dobrzy to należy na nich stawiać i wybierać. Zupełnie nie mogę zrozumieć sytuacji, kiedy do rady kandydują małżeństwa. A już za chorą uważam sytuację, gdy do rady miasta startuje np. żona, a do powiatu mąż. Według mnie małżeństwa powinny unikać takich sytuacji, bo z reguły żadne z nich nie otrzymuje mandatu. Popatrzcie na listy wyborcze i porównajcie je z poprzednimi. Zwróćcie uwagę na tych, którzy co kadencja kandydują z innego ugrupowania. To są ludzie bezideowi, do wynajęcia. Toż każdy z nas identyfikuje się albo to z partią albo to z określonymi lokalnymi ugrupowaniami czy poglądami. Czymś mało przyzwoitym jest ubieganie się o mandat raz to z lewicy, za 4 lata z prawicy itp. Na takich osobników -wędrowniczków powinniśmy głosować dając im do zrozumienia, że ich postawa jest nie do zaakceptowania w normalnej demokracji. Jest teraz właśnie dobra właśnie okazja, by im powiedzieć wyraźnie NIE.
Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
glosujacy #1511295 | 89.204.*.* 17 paź 2014 20:48
glosujemy na ludzi, ktorych znamy- dobre b.dobre ,np.czesto jezdzilem z "9",mam glosowac na niego?do tego sie nie ponize!!!Nie bede glosowal na ludzi ,ktorych znam: sasiadk(a),kolezanka to jakis CYRK!!Gozdzik? bo robi mi zdjecia?Wiolka? bo znamy sie z ogolniaka?Mlody p.Roginski ?bo znam prywatnie ojca?Moge mnozyc przyklady!Po znajomosci kolejne lata w ketrzynie umierania!!Nigdy po znajomosci-po kompetencjach!!!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (12) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
wyborca #1511264 | 83.24.*.* 17 paź 2014 20:23
Okręg 19 - kandydaci tacy aktywni i zasłużeni dla miasta Kętrzyna, że nie można prawie nic znaleźć w internecie w temacie ich dokonań (pomijam obecna Panią Radną - ale to z racji, że jest radnym więc trudno być anonimowym).
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
Konsek #1511258 | 89.228.*.* 17 paź 2014 20:20
Ale będą jajca, jak po raz kolejny do rady dostanie się taksówkarz i będzie co miesiąc łykał za darmo pokaźną dietkę za pierdzenie w stołek :)
Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
no i #1511231 | 83.24.*.* 17 paź 2014 19:59
mam problem, wychodzi na to, że na nikogo nie będę głosować. Nikt mi nie pasuje z mojego okręgu
odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
żaden z obecnych radnych napewno nie #1511194 | 62.87.*.* 17 paź 2014 19:34
nie potrzeba nam typków typu piasecka ,sienkiel itp itd.............
Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
kętrzyniak #1511082 | 188.33.*.* 17 paź 2014 18:00
Popieram przedmówców, trzeba być niespełna rozumu, by po 7 latach rządów złodziei z PO głosować na kogoś z tej partii. Nie dajcie się zwieść kłamliwym zapewnieniom, że głosujecie na ludzi, nie na partię, bo ci sami ludzie po wyborach będą wykonywać odgórne polecenia. Mało was zgnojono przez ostatnie 7 lat?
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz
paweł do zwykłego wyborcy #1510945 | 79.191.*.* 17 paź 2014 15:50
Sorry, ale takie pisanie nie ma sensu.Takie argumenty jak wiek emerytalny można brać pod uwagę za rok, kiedy będziemy wybierać posłów. W tych wyborach glosujemy na ludzi których znamy mniej lub bardziej.Czytajac nazwiska kandydatów przyznam, że jestem zaskoczony , ale od tego są wybory.Znaczek partyjny w tych wyborach ma drugorzedne znaczenie.A kto w kętrzyńskiej PO jest oszustem albo w PiS-ie smolenskim oszolomem?
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (11)
modniś #1510894 | 89.229.*.* 17 paź 2014 14:59
słyszałem, że znana Kętrzyńska modelka też kandyduje
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (5)
Konsek #1510887 | 89.229.*.* 17 paź 2014 14:56
Jak wiedzę niektóre nazwiska ta rwie mnie na wymioty. Nie daj Panie Boże, aby powstała Rada Miasta z takich ludzi. TRA-GE-DIA
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
zwykły wyborca #1510803 | 83.24.*.* 17 paź 2014 13:55
Sorry, ale trzeba być niespełna rozumu, by głosować na Partię Oszustów, podwyższyli wiek emerytalny do 67 lat, ukradli nam 150 mld zł z OFE, teraz będziemy pracować przez tych debili 6 dni w tygodniu. Że też kandydaci na radnych z PO nie mają wstydu, by startować z tego właśnie ugrupowania.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (7)
JAN #1510692 | 83.24.*.* 17 paź 2014 12:09
Na PO nie zagłosuję nigdy w życiu.Bokami platfusy wychodzą.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
kętrzynianka #1510545 | 79.191.*.* 17 paź 2014 09:51
szkoda, że AA nie startuje z mojego okręgu miałaby mój głos i mojej rodziny Mam nadzieję, że wejdzie, warto by było, żeby była. Trzymam kciuki za Ciebie :))
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
wyborca #1510505 | 83.31.*.* 17 paź 2014 09:25
Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. Jedynym poważnym komitetem jest PSL
abc #1510496 | 79.191.*.* 17 paź 2014 09:16
wiem jedno nie będę głosować na PSL i Kętrzyn 2000
Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
kętrzyniak #1510482 | 46.77.*.* 17 paź 2014 09:05
Marek Igor M. ha ha żarty jakieś ...co taki pan po zawodówce... Mareczku powodzenia
Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (6)
e=mc2 #1510468 | 195.136.*.* 17 paź 2014 08:58
Nauczyciele, mundurowi - do szkół i koszar, a ich emeryci bawić wnuki. Nie wybierajmy tych pazernych chciwców kasy. Ciągle im mało.
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)
długi #1510381 | 176.221.*.* 17 paź 2014 07:28
I jak zwykle, najwięcej tych "zapracowanych"....byli nauczyciele, wojskowi, policjanci. No tak, jeśli się w pełni wieku odchodzi na "zasłużoną "emeryturę to nie ma co się dziwić, co robić z wolnym czasem.
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
zumba #1510379 | 83.31.*.* 17 paź 2014 07:25
Katarzyna ma zupełną rację. Zobaczymy co młokosy napiszą w ulotkach.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
Katarzyna #1510333 | 31.61.*.* 17 paź 2014 02:07
Bardzo dobrze że jest teraz mniej kandydatów, ale wybaczcie o czym ma pojęcie 19-21 latek to chyba tylko po dietę idzie , ale prawica sie nie popisała , chyba tylko aby zaistnieć, no może kilku kolegów zagłosuje ale i to nie pewne , porażka , porażka - i bez przesady -cyrk z wyborów robić?
Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz
... #1510170 | 89.228.*.* 16 paź 2014 22:27
Burmistrz to co miał zrobić to robi aby tylko rada nie wchodziła w jego kompetencje.I niech tak będzie.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
jrw #1510165 | 83.31.*.* 16 paź 2014 22:24
a jak się można dowiedzieć czegoś o programach komitetów albo poszczególnych kandydatów bo nazwiska nic mi nie mówią??? jakieś adresy, numery telefonów???
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Srokowo #1510110 | 31.61.*.* 16 paź 2014 21:57
Kiedy radni Srokowa
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz
kama #1510008 | 37.248.*.* 16 paź 2014 21:10
i znowu te same nazwiska, od lat są jak na etacie, tak przywiązani do stołków w radzie miejskiej i dalej będzie bez zmian......4 lata diet
Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
ale #1509954 | 79.184.*.* 16 paź 2014 20:44
ciiiszaaa, kto zacznie????
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
nie głosujcie na cwaniaczków #1509945 | 78.9.*.* 16 paź 2014 20:39
ich tu nie brakujena listach, mają dochody nie mają co robić i dla kasy startują
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)