• ew #964122 | 77.254.*.* 25 sty 2013 00:13

    "wszystkie wątpliwości należy rozpatrzyć na korzyść oskarżonego" w tej sprawię nie ma dowodów ,a jedynie same wątpliwości i pomówienia ,więc życzę szybkiego wyjścia na wolność i sowitego zadośćuczynienia ...ale czy jakiekolwiek pieniądze mogą zrekompensować utratę tylu lat życia ? Szkoda ,że to pani prokurator nie zapłaci ze swoich pieniędzy ,która pewnie nie ma sobie nic do zarzucenia...Jak zwykle obciążą podatników

    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - +

  • "Obaj zostali skazani na dożywocie. Pogrążyły #964124 | 77.254.*.* 25 sty 2013 00:17

    dlaczego szanowna redakcja nie wspomni o tym ,że pozostali oskarżeni zmieniali trzykrotni zeznania ,po drodze się w nich na dodatek plącząc ?

    Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - +

  • EnTe #964132 | 89.229.*.* 25 sty 2013 00:44

    Tak, oczywiście każdy jest niewinny tylko jak zwykle policja ! Na pewno było tak,że funkcjonariusz wykonywał swoją pracę tak jak do niego to należało, gdzie oni byli przez 14 lat skoro teraz się obudzili,że są niewinni. Przecież jeden z oskarżonych mówi że nie potrafił on jednak wyjaśnić, dlaczego w swoich zeznaniach jako głównych sprawców wskazał kolegów... to ja się pytam gdzie tu jest wina policjanta? ... Bezsens..

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • xxx #964135 | 31.135.*.* 25 sty 2013 01:07

    Czyli reszta jest winna ???a oni nie??? A ten co dostal 25 nie stara sie o zmniejszenie kary??????? Ch

    Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - +

  • df #964136 | 178.36.*.* 25 sty 2013 01:08

    "po 14 latach sie obudzili???? " dla twojej informacji przez 14 lat rodziny napisały setki listów do różnych organizacji ,polityków i detektywów w tym do Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka ... Sam słynny "detektyw" Rutkowski parę lat temu wyłudził od nich ładną sumę pieniędzy ,w zamian nie robiąc dosłownie nic ...Rodziny przez te 14 lat desperacko szukały ratunku dla swoich synów . Dzięki Bogu jest to nagranie i miejmy nadzieje ,że proces zostanie wznowiony . Przypomnę tylko ,że zostali oni skazani jedynie na pomówieniach ,jeszcze dodatkowo niespójnych .Pomawiający trzykrotnie zmieniali zeznania ! Ludzie chcielibyście siedzieć w więzieniu za coś czego nie zrobiliście ? Zostać skazanymi na dożywocie ,za coś czego nie zrobiliście ? Podoba wam się taka "sprawiedliwość " ,w której bez dowodów skazuje się na dożywocie ? Miejmy nadzieje ,że nie będzie tej sprawy prowadziła skorumpowana policja i prokuratura z naszego regionu ..

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • mazur* #964142 | 89.229.*.* 25 sty 2013 01:54

    Ale jakie dowody?. Co tu jest dowodem?

    Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - +

  • Zosia #964171 | 81.219.*.* 25 sty 2013 07:17

    Po tylu latach wszelkie dowody zostały zniszczone a akta sprawy spalone (tak mowili w programie) więc oskarzeni nie mają nic do stracenia, a moga zyskać...wolność,bardzo im teraz cenną. Mieli sporo czasu na ukartowanie sobie niezłego,wręcz idealnego planu,by wyjść. Poza tym jakby wyszli, nie wierze,że po 14latach stali by się normalnymi obywatelami Polski,tacy ludzie mają już zwichrowaną psyche i może znowu by się dopuścili jakiejś zbrodni, a pomyślcie to dopiero by było gadanie,kto wypuścił morderców na wolność.

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • red #964174 | 95.160.*.* 25 sty 2013 07:22

    Jak działa ta sitwa kolesiów w togach i granatowych wolontariuszy ministra Rostowskiego opisywała też GO w sprawie dotyczącej wymuszania zeznań przez te mendy z Lidzbarka Warmińskiego, których krył Orzechowski z okręgówki w Olsztynie. A jak działa ta ..... opisuje też gazeta internetowa straznicy-prawa.pl

    Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - +

  • glob #964200 | 109.241.*.* 25 sty 2013 07:52

    Biedny człowiek nie ma szans z tą bandą policyjno-prokuratorsko-sądowniczo wyroki są ustalane na zamówienie po to tylko żeby wykazać że policja ma osiągnięcia w wykrywaniu przestępczości najgorsze to że sami policjanci awansowali za te "osiągnięcie"na komendanta i zastępcę w wymiarze sprawiedliwości gorzej jest niż za PRL-u bo tu wszyscy z tego grona to jedna wielka MAFIA ale jak mafia w rządzie to czemu ma nie być e sądach?????

    Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - +

  • Ela #964204 | 83.9.*.* 25 sty 2013 07:55

    Może ktoś mi odpowie na pytanie, które mi się nasunęło po przeczytaniu artykułu i wszystkich komentarzy- czy któryś z pozostałych kolesi zeznających nie ma przypadkiem układów z glinami, bo tak to wygląda, że wzięli kasę w łapy i z prokuratorką postawili FAŁSZYWY akt oskarżenia? Życzę chłopakom pomyślnego rozwiązania sprawy i szybkiego wyjścia na wolność a ten co tam pisze, że po tylu latach to im się ...... to nie wie co pisze. Pozdrawiam

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • Marek #964210 | 80.52.*.* 25 sty 2013 08:01

    Ktos zna dane tych policjantow co prowadzili sprawe ??

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • Giżycczanin #964238 | 89.228.*.* 25 sty 2013 08:23

    Jeśli ktoś powie że chmielu i szklane oko byli wzorowymi obywatelami to sie popłacze ze śmiechu, tylko czemu oleksiaka nik za to nie posądza, dalba wybuch bomby, w czasie sprawy wybuch bomby pod policyjnym samochodem, policja była zastraszana itd. o tym mówcie i piszcie

    Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - +

  • side #964251 | 109.243.*.* 25 sty 2013 08:42

    To co ustali policja i prokurator w naszym kraju jest święte.Jak to jest,że sędzia na 100 spraw z karnego nie wyda ani razu wyroku całkowicie uniewinniającego?Czy Was to nie zastanawia ?Że nie było od dawna w Olsztynie takiego przypadku?Czyżby wymiar sprawiedliwości stał się w Polsce nieomylny?Będą chcieli Cię posadzić bo zależy z jakiegoś powodu to już jesteś w kiciu.Ciekawe ilu niewinnych ludzi siedzi teraz w kryminale i czuje się jak w "Procesie" Kafki....

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - +

  • olsztynianka #964297 | 217.232.*.* 25 sty 2013 09:11

    bylam wtedy jeszcze göwniara ---"Policjant powiedzial do mojego ojca" daj mi czlowieka ,znajde paragraf " to jest to - nic sie nie zmienilo

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - +

  • Dopuki #964307 | 83.9.*.* 25 sty 2013 09:19

    Dopuki sędziowie karnie nie będą odpowiadali za swoje błędne wyroki tak będzie nadal.

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - +

  • aha #964311 | 89.228.*.* 25 sty 2013 09:22

    tak, tak, tak, bo w więzieniach to wszyscy niewinni i niesłusznie siedzą...

    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - +

  • Marta #964322 | 37.31.*.* 25 sty 2013 09:37

    Jasne, bo w więzieniu to mają dyktafon, jase, co za bzdura!!

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - +

  • tjaa... #964331 | 89.229.*.* 25 sty 2013 09:48

    Pewno bracia pobili sie miedzy sobą,potem jeden sam wbił sobie kołki w gardło a drugi sam sie utopił... a tych kolesi pewno wogóle tam nie bylo..

    Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - +

  • mazur* #964336 | 89.229.*.* 25 sty 2013 09:51

    Czyli co? Niewinni siedzą za kratami, a cała reszta jest na wolności ? Jeśli ktoś wie o sprawie, to niech powie : kto, co, jak było...... ? " ... siała baba mak... a dziad wiedział.... "

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • mieszkaniec #964340 | 81.219.*.* 25 sty 2013 09:54

    Co do dyktafonów w więzieniu;a jaki jest problem przemycić takie urządzenie?przecież to klawisze są kurierami różnych rzeczy i ten co ma układy nie jest dla niego żadnym problemem mieć i "słonia" w celi więc zostawcie temat dyktafonu a skupcie się na wyroku i niewinności bądź winy osadzonych.

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • ika #964350 | 89.231.*.* 25 sty 2013 10:04

    Szkoda mi was marne ludziki. ogladałam ten program i nie zauważyłam aby ci ludzie mieli zwichrowaną psychikę. Dla mnie są to ludzi wiarygodni. Jeśli sprawa nie jest w 100 proc. jasna to nie można osądzać człowieka. A ja zyczę każdemu piszącemu takie bzdety aby doświadczył na własnej skorz takiej sytuacji. Niehumanitarne co?

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • ffff #964367 | 46.186.*.* 25 sty 2013 10:18

    nasze sądy to skurwysyństwo mnie też skrzywdzili, okradli z rodziny domu , zafundowali życie w strachu i niepewności, liczą się tylko pieniądze nie człowiek, gorzej niż za komuny, pełne więzienia

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - +

  • aa #964368 | 89.228.*.* 25 sty 2013 10:19

    skoro kolega Robert T. twierdzi że tych dwóch tam nie było to czemu tego nie zeznał od razu? czemu nie zaprzeczał co do winy Ch. i K ?

    ! - +

  • Yuri Boyka #964369 | 89.228.*.* 25 sty 2013 10:19

    "Okazuje się, że już w 1999 r. sąd miał informacje, które mogły wskazywać na zupełnie innych sprawców. Matka braci N. zeznała, że przed zabójstwem synów zgłosiła na policji pobicie Adama przez brata Roberta T. Została w tej sprawie przesłuchana jeszcze przed zabójstwem Adama na komisariacie w Giżycku. Historia pobicia mogła wiązać się bezpośrednio z motywem zbrodni. Adam N., jak wynika z aktu oskarżenia, zginął, bo miał być „konfidentem". Czy chodziło o to, że jego mama złożyła na jednego z braci T. doniesienie? Tego nie wiadomo. Kiedy bowiem po przesłuchaniu matki braci N. sąd w 1999 roku zwrócił się do policji o protokoły przesłuchań matki Adama i nauczyciela, dostał odpowiedź, że akt nie ma. Co się z nimi stało? – Nie wiem. Pyta mnie pan o to, co się stało 15 lat temu. Niech się pan zastanowi – odpowiedział nam policjant A., który w 1998 r. prowadził śledztwo w sprawie zabójstwa braci."

    Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - +

  • jaro #964373 | 25 sty 2013 10:24

    wcale mnie to nie dziwi. Miałem kiedyś konfrontację którą przeprowadzał łoficer policji...śmiechu warte!!!!, całe te bagno nazywane wymiarem sprawiedliwości ma tyle wspólnego ze sprawiedliwością co nasz kraj z demokracją!!!

    Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - +

  • NGI #964375 | 79.191.*.* 25 sty 2013 10:29

    Ja zostałem napadnięty i pobity. Wskazałem sprawców a prokuratura z Giżycka umorzyła śledztwo z braku dowodów. Uwierzyli dla przestępców, odpuściłem bo wiedziałem że nie mam szans jeżeli policja i prokuratura trzyma stronę bydlaków a nie poszkodowanego. Nie ma sprawiedliwości w tym kraju

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - +

  • guio #964379 | 79.191.*.* 25 sty 2013 10:39

    nagranie heheh słychać że zeznający mówi pod presją (przesłuchanie ) a nie normalna rozmowa został zastraszony przez chmiela i zeznaje to co mu kazał mówić , a poza tym jak razem znaleźli się w jednym pierdlu

    Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - +

  • xyz #964381 | 89.228.*.* 25 sty 2013 10:42

    po 15 latach maja dowody ... to są jakieś brednie , dlaczego nie nagłośnili tego jak wszyscy siedzieli .. tylko dopiero teraz ... jak dwóch opuściło więzienie .. wizja lokalna też była przeprowadzana i musieli pokazać krok po kroku ... Adama i Szymona pamiętam do dziś , a dla mamy chłopców jest to ból i rozpacz , bo na nowo jest wszystko rozpamiętywanie, dzieci jej nikt już nie zwróci a mordercy powinni dostać karę śmierci !!!!!

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • Przemek #964397 | 46.112.*.* 25 sty 2013 10:51

    To teraz zostało tylko potwierdzic autentycznosc nagrania z dyktafonu ale czegos nie rozumiem dlaczego 5 lat temu nikt tego nagrania nie dostarczyl do prokuratury bo ta wypoeidz byla po 9 latach odsiadki ale jezeli to wszystko okaze sie prawda to ci dwaj beda mieli niezle skrzywione poczucie rzeczywistosci no i panstwo bedzie musialo wyplacic za dosc uczynienie. Ale najgorsze jest to ze jak pokazywali w tym programie matke tych chlopakow zabitych i powiedzieli matce ze to przez to ze ona powiedziala na policji ze jeden z nich stal w oknie kiedy doszlo do podlozenia bomby to napewno teraz sie obwinia szkoda kazdego kto straci kogos bliskiego.

    ! - +

  • ja #964438 | 81.190.*.* 25 sty 2013 11:18

    Kiedyś ktoś mądry powiedział " SĄDY W POLSCE SĄ A SPRAWIEDLIWOŚCI NIE MA"

    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - +

  • sdf #964440 | 89.228.*.* 25 sty 2013 11:19

    W Giżycku chodzą plotki że są nie winni bo zostali wrobieni. Ale jest też inna wersja. W nagraniu współoskarżonego który twierdził że świętej pamięci braci N. zabito bo widzieli jak ktoś podkłada bombę pod bar. W tamtym czasie robił to Mieczysław Oleksiak. z Giżycka, oto dowód: http://wiadomosci.wp...1ff18&_t icrsn=3 Podobno oni byli jego żołnierzykami i podkładali ładunki.

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • sdf #964442 | 89.228.*.* 25 sty 2013 11:20

    link do artykułu: http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,W arszawa-przestepcza-para-w-rekach-policj i,wid,173502,wiadomosc.html?ticaid=1ff24 &_ticrsn=3

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • mieszkaniec #964443 | 31.63.*.* 25 sty 2013 11:21

    a piesek mówi hau hau,

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-4) ! - +

  • dziadek #964509 | 213.184.*.* 25 sty 2013 12:22

    kiedyś 3 bandziorów skopało mi syna szedł na próbę zespołu nie słyszał jak szli za nim bo miał na uszach słuchawki słuchał muzyki z odtwarzacza.Te bydlaki napadli go z tyłu pchnęli i kopali po głowie .Chłopak był po wypadku samochodowym 3 miesiące wcześniej złamana noga wstrząs mózgu.Nikt mu nie pomógł .Przyjechali policjanci wsadzili nas do samochodu podjechali na miejsce potem po terenie oficjalnie w mundurach widać specjaliści i pytali ludzi czy nie widzieli bandytów.Syn rozpoznał jednego z nich .Specjaliści nawet go nie spisali pogadali chwilkę i puścili .Widać od razu specjaliści znają się na rzeczy.Lubię profesjonalistów

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - +

  • wibid #964513 | 213.73.*.* 25 sty 2013 12:28

    Nigdzie nie jest napisane, że sądy w Polsce są sprawiedliwe. Jest napisane, że sądy są niezawisłe (a to zupełnie co innego).

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • Richie #964514 | 37.30.*.* 25 sty 2013 12:28

    Nie feruję wyroku w tej sprawie, ale mogę potwierdzić, że policja działa jak chce. Kiedyś okradł mnie ochroniarz. Policja nie chciała przyjąć ode mnie dowodów w sprawie, a potem śledztwo umorzono z braku dowodów. Odwołałem się ale prokurator nie chciał sam przesłuchać innych świadków i robił wszystko, żeby oskarżony dostał jak najmniejszy wymiar kary. Sąd przysądził symboliczne odszkodowanie na otarcie łez, nie wyznaczając terminu zapłaty. Do dzisiaj go nie otrzymałem. Oto jak wygląda sprawiedliwość dla zwykłego obywatela. Gdyby to był posioł, główki od szpilki by szukali.

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • qwerty #964558 | 80.52.*.* 25 sty 2013 12:54

    ktos moze wie czy sa gdzies dostepne artykuly Gazety Giżyckiej z tamtych lat odnosnie tej sprawy ??

    ! - +

  • głos w dyskusji #964568 | 89.228.*.* 25 sty 2013 13:07

    Zwróćcie uwagę, jak wiele nieścisłości jest w tej sprawie. Postawa p prokurator z Suwałk- tragiczna. Nic dziwnego, że p. Giertych twierdzi, iż w takich małych społecznościach to PODEJRZANY MUSI UDOWADNIAĆ SWOJĄ NIEWINNOŚĆ, a powinno być odwrotnie- prokurator ma dowieść winy. Giertych jest wziętym adwokatem, wie co mówi!

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • zniesmaczony #964570 | 213.238.*.* 25 sty 2013 13:08

    do dupy z tym giżyckiem!

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • zdziwiony #964598 | 82.160.*.* 25 sty 2013 13:30

    skoro nagranie jest z 2008 roku to czemu je kitrał przez 5 lat? Tak podobało mu się we więźniu, że dopiero teraz ujawnia dowody niewinności? Dziwne jakieś to wszystko, ale jeśli rzeczywiście zostali wrobieni to osoby za to odpowiedzialne powinny odsiedzieć tyle samo.

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - +

  • ?? #964601 | 81.190.*.* 25 sty 2013 13:31

    A kto powiedział że nagranie zrobione całe lata po zdarzeniu w celi mają niby być wiarygodne. A nie wymuszone właśnie przez tych którzy z nim siedzieli albo zwyłe bajanie na zamówienie. Jak tam w więzieniu przygotowali dyktafon to raczej dokładnie się przygotowali co będą nagrywać. Typ który nadawał na kolesi nagle w więzieniu pod presją recytuje że kolesie jednak niewinni, że zeznania wymuszone. I to ma być ten decydujący dowód ich niewinności ?? Farsa

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - +

  • do zdziwiony #964602 | 81.190.*.* 25 sty 2013 13:33

    Dokładnie nagranie gdzieś z 2008 roku a nagle dopiero po 5 latach z nim wyskakują. Coś tu nie halooo

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • kity mity #964608 | 81.190.*.* 25 sty 2013 13:38

    Przeciwko nim zeznawało zgodnie 3 pozostałych jak rozumiem. I nagle po latach całej dekadzie jeden siedząc w celi coś tam sobie pobajał, być może mocno zmiękczony albo upojony aby się dobrze nagrał i to ma niby być dowód niewinności. Żart chyba.

    Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - +

  • mieszkanka #964645 | 89.71.*.* 25 sty 2013 13:59

    Wychodzi teraz oglądanie programu bez słuchania ze zrozumieniem. Skoro jest możliwość że zostali wrobieni przez policjantów to jAk mogliby przekazać te dowody do prokuratury w giżycku? Tak jak Giertych powiedział : w malych miastach są silne powiązania miedzy policja-prokuraturą-sądem wiec dowody byłyby od razu odrzucone. Nagranie tyle lat czekało, aż bedzie możliwość przekazania go do osób, które od razu go nie odrzucą. Słuchajcie i czytajcie ze zrozumieniem.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - +

  • do mieszkanka #964656 | 81.190.*.* 25 sty 2013 14:04

    To raczej ty się ogarnij. Czyżby te osoby do których przekazali je teraz 5 lat temu jeszcze się nie urodzili ??? Nie rozśmieszaj. Przecież 5 lat istniały temu te same telewizje i ci sami ludzie którym teraz przekazali te materiały.

    ! - +

  • giż #964661 | 178.36.*.* 25 sty 2013 14:09

    Przeczytajcie to uważnie : Moim zdaniem to nagranie powstało niedawno ,bo z tego co się orientuję ostatnia rozprawa miała miejsce bodajże w 2003 ,miała ona na celu zmianę ich kary z 25 lat na dożywocie ...Więc Dlatego Chmielewski mówi do T :"To dlaczego przez 9 lat nic nie chciałeś powiedzieć ?..."Bo nagranie było w 2012 ,a od 2003 minęło 9 lat od ostatniej rozprawy .

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • he #964663 | 81.190.*.* 25 sty 2013 14:09

    Sami "niewinni" w tych więzieniach siedzą i mając ponoć "dowody" swojej niewinności nie ujawniają ich od razu tylko sobie spokojnie w więzieniu siedzą 5 lat zanim postanowili je ujawnić. Śmierdzi kitami na kilometr. Każdy kto miałby cień dowodu swojej niewinności i siedziałby niesłusznie natychmiast z takim dowodem objawiałby się gdzie to tylko możliwe a nie czekał 5 lat na korzystną atmosferę

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • kity mity #964672 | 81.190.*.* 25 sty 2013 14:15

    Gościa po latach w celi przycisnęli i im zaśpiewał co chcieli, a teraz to ma być niby dowód?

    ! - +

  • logik #964693 | 88.156.*.* 25 sty 2013 14:27

    Czyli winnych brak, sami pomówieni - ewidentne "samobójstwa" ?

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • antypolic #964733 | 178.36.*.* 25 sty 2013 14:56

    radzę rodzinom niesłusznie skazanych uważać na siebie ,bo policjanci swoich stołków nie oddadzą i mogą chcieć się mścić ... Już rodziny mają telefony z pogróżkami ,niech wystąpią o bilingi ,bo psy chcą ich zastraszyć

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • he #964735 | 81.190.*.* 25 sty 2013 14:58

    Litości tyko nie wyświęcajcie tych swoich ulubieńców na takie niewiniątka bo można parsknąć śmiechem. Wystarczy przejrzeć ich kartoteki o czym było w wielu programach żeby wiedzieć jakie to niby "niewiniątka". Policja jak to policja i prokuratura działała tak jak zwykle działa więc tam pewnie można mieć niejedno zastrzeżenie, ale tak czy siak na niewiniątka nie trafiło. Towarzystwo doskonale wie co zrobiło, a kto na kogo zwala to już ich problem. Jedni się wywinęli gładziej inni mniej gładko ale świętych niewiniątek tam zdecydowanie nie było. I nie napinajcie się tak niemoty na tą policję i prokuraturę bo nie mają czym się przejmować wszelkie zarzuty i konsekwencje służbowe za ich działania jakie mogliby im postawić już dawno się po tylu latach przedawniły więc niby przed czym mają się trząść ??? Przed nagraniem wymuszonym w celi po 9 latach, ujawnionym po kolejnych 5 ?? To niby ma być ten koronny dowód. Nie rozśmieszajcie.

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - +

  • vvv #964809 | 25 sty 2013 15:51

    Dupa, a niewinni - kąbinują i kropka

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • rysiek #964853 | 89.229.*.* 25 sty 2013 16:25

    to nie jest głos Roberta T .

    ! - +

  • zwykły obserwator #964917 | 31.135.*.* 25 sty 2013 17:15

    Jaka policja,taka prokuratura,sad i dziennikarze, tak jest ze w naszych pipidówach są marne bolki każdy z każdym jakoś poukładany.Teraz jest tak samo jak za komuny na pipidówy zawsze zsyłali podpadziochów gorzelników i takich co wstyd było pokazać ale robote jakąś musieli mieć.Tu ewidentnie widać, że musiał być "sukces" organów ścigania i trzeba było szybko winnych znaleźć,a najlepiej gagatków jakiś co pod ręką są.Giertych prwde powiedzial,że w takich grajdołach jak coś prokurator postawi to sedzia przyklepie dla swietego spokoju lub po układzie.

    ! - +

  • zwykły obserwator #964925 | 31.135.*.* 25 sty 2013 17:22

    Może źle zrozumiałem-ale to nagranie jest chyba "nowe" nie te sprzed 5 lat

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • z ulicy #964946 | 89.229.*.* 25 sty 2013 17:41

    KIT MIT skończ głupoty pisac bo nie masz zielonego pojecia jak bylo. a innych oskarżasz!!!

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - +

  • ser ANo #965037 | 37.98.*.* 25 sty 2013 18:45

    Juz dawno Giżycka Policja Prokuratura i Sądy powinny być wymienione ...młodzi ludzie czekają na pracę ....

    ! - +

  • nieznajoma #965248 | 83.24.*.* 25 sty 2013 20:49

    Teraz będą wine zwalać na dwóch ,,obcych''o których nikt nic nie wie i się nie dowie...nagranie to fikcja,alibi załatwione u rodziny;/Adam i Szymon umierali w okrutnych męczarniach nikt nie miał litości dla nich!siędzą takie dwa dorodne wieprze w więzieniu i nie winnych udają!!!!

    Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - +

  • bezrobotny #965387 | 83.9.*.* 25 sty 2013 22:46

    Niech się cieszą że mają co żreć i gdzie spać. Ja pracy w Giżycku nie mam i po co mi taka wolność jak do gara nie mam co wrzucić

    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - +

  • niewinni? hahahah #965409 | 89.229.*.* 25 sty 2013 23:24

    Dlaczego rzetelny polsat nie spytał Piotra p. i Sebastiana S. o te zdarzenia? Przecież obaj są już na wolności. A co do rzetelnosci GG - Krzysztof K. miał wówczas 20 lat. Ja nie mam wątpliwosci, że obaj są winni. W Giżycku jest prawie 30 tys ludzi. Policja wytypowałaby trzech uczestników i dwóch na chybił-trafił, którzy przez 14 lat nie przedstawili żadnego wiarygodnego alibi???? Ludzie, ostygnijcie! Przecież widać, że zostali sprawiedliwie skazani.

    Ocena komentarza: warty uwagi (11) ! - +

  • ja #967135 | 31.175.*.* 27 sty 2013 16:14

    gdzie jest policja i straz miejska? jak katuja morduja ludzi ?sa tam gdzie byc nie powinni ,podatki nasze ida w bloto nikt nie ponosi konsekwencji za nic bo maja wladze

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - +

  • aaa #967330 | 178.56.*.* 27 sty 2013 19:19

    nie winni i skazani. siedzą 15 lat ...coś tu nie pasuje..

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • aaa #971104 | 89.228.*.* 30 sty 2013 18:43

    graba.

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • wstążka #972164 | 89.229.*.* 31 sty 2013 16:09

    Oceniać ludzi jest bardzo łatwo,ale my Polacy lubimy ,kogoś obrazić i poniżyć,i cieszyć się z tragedii innych,rodzina tych chłopców przeżywa tragedie od 14 lat.Za co?Upokorzenie od ludzi ,sąsiadów,ja znam te rodziny,od początku walczą o niewinność synów,ale nikt oczywiście ich nie słucha.Większość a Was nudzi się i nadal poniża ,a ja czekam, na SPRAWIEDLIWY wyrok jaki by nie był.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - +

  • .... #974412 | 81.190.*.* 2 lut 2013 16:01

    Ja wierze w nie winnosc tych ludzi , chociaż też z drugiej strony ci co popełnili te zabójstwo by już sie przyznali - sumienie chyba mają .....

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - +

  • do wstążka #978013 | 81.190.*.* 5 lut 2013 19:07

    Jakbyś nie wiedziała siedzą za to że brutalnie zamordowali dwóch młodych chłopaków. Za taką zbrodnię wszystkich tam obecnych powinni potraktować tak jak oni potraktowali tych młodych ludzi. Zamiast tego byczą się w więzieniach, jedni wyszli wcześniej drudzy później ale wszyscy żyją. To żadna kara.

    Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - +

  • Krasnoludek #979948 | 50.29.*.* 7 lut 2013 12:01

    Mieczyslaw O. i jego "zolnierze" to banda rodem z filmu "Edi" zawsze mieli uklady w Policji i u Straznikow miejscowego Aresztu Sledczego. Robili co chcieli sam na wlasne oczy widzialem jak Mietek ganial po Gizycku z PMem i pelnym magazynkiem. A policjanci jak wchodzili do restauracji "krekowiaka" to szybciej wychodzili niz wchodzili. Zasciankowe uklady i malomiasteczkowe obawy. Moze w koncu ktos im sie dobierze do dupy i zrobi porzadek w tak pieknym miescie. Moze w koncu ktos przeswietli policjanta Miroslawa L. ktory otrzymal awans i poszedl do Bialegostoku. Za pieniadze mozna bylo z nim ulozyc sie na kazda sprawe ktora prowadzil. Bydle i tyle.

    Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - +

  • Krasnoludek #979955 | 50.29.*.* 7 lut 2013 12:09

    Kto dopuscil do tego zeby prokuratura i sad byli na jednym pietrze w tym samym budynku gdzie na wyciagniecie reki pozyczali od siebie kawe i cukier. To Nonsens XXI w. na tyle sie ukladali miedzy soba ze czasami jeszcze nie wplynal akt oskarzenia a sedzia "lapka" /notabene stary zboczeniec ktorego policja przywozila z Agencji Towarzyskiej pijanego i podrapanego/ znal juz wyrok . To jest dopiero absurd . I jego stary wierszyk... "Sad nie dal wiary zeznaniom i skazuje..." Bydlo z lancuchem na szyi i orlem w koronie. I tacy ludzie sadza i wydaja wyroki . rzygac sie chce.

    Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - +

  • ag #980164 | 46.134.*.* 7 lut 2013 14:48

    w sumie ciężko powiedzieć ale dowody że to oni powinny być .Dostali dożywocie -to powinno być poparte mocnymi dowodami a nie pomówieniami .nie wiem co myśleć matka zamordowanych chłopaków mówi że to oni chmielewski i kaczmarczyk.Moja znajoma zna ją i rozmawiała z nią niedawno że ludzie zaczynają wątpić a ona powiedziała że każdemu powie że to oni kaczmarczyk ponoć miał kurtke tego adama w domu.

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • mazur* #992426 | 89.229.*.* 18 lut 2013 10:35

    Nawet jeśli ci chłopcy /wtedy/ popełnili ten czyn, to nie zrobili tego ot tak... Ktoś ich do tego czyny namówił, ktoś tym kierował. I ten fakt został w procesie pominięty. Po ukazaniu się nowych faktów nabieram wątpliwości co do rzetelności postępowania i samego procesu. Ktoś jeszcze za tym stoi, a możliwe bardzo, że zostali w to wrobieni.

    ! - +

  • Dodo #999517 | 89.228.*.* 23 lut 2013 14:40

    Wszystkich poddałbym badaniu "wariografem" i zobaczył co wyjdzie.

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • niki #1000711 | 79.162.*.* 24 lut 2013 19:25

    tacy biedni siedza za nie winnosc smiac mi się chce po prostu nie maja nic do stracenia i starają się o wolność rozumiem jeśli byłoby to cos lekkiego ale to chodzi o dwojke niewinnych dzieci to bestie niech siedza i korzystają z naszych podatkow !!!

    ! - +

  • mnich #1004971 | 89.229.*.* 28 lut 2013 11:48

    Czy koś wie czy sprawa jest rozwojowa? Z tego co wyczytałem w internecie pan Giertych zaproponował pomoc rodzinom tych chłopaków! Oby jak najszybciej udało się wszystko wyjaśnić!

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • gość #1006265 | 46.205.*.* 1 mar 2013 11:28

    http://www.panstwowpanstwie.polsat.pl/Pa nstwo_W_Panstwie__Oficjalna_Strona_Progr amu,6067/News,6068/Kolejny_Sukces_Naszeg o_Programu,1312511/index.html

    ! - +

  • max kolanko #1013062 | 89.229.*.* 6 mar 2013 13:31

    Polsat znowu pokazał materiał w który można się dowiedzieć więcej o postępach w tej sprawie i oby jak najszybciej postępowanie wznowiono!!! Sprawiedliwość jest ślepa, czasami aż nadto:(

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - +

  • anonim #1214417 | 93.154.*.* 9 paź 2013 08:53

    W 100% jestem pewna,ze sa winni,ze to wlasnie glownym morderca jest Kaczmarczyk,bez powodu tyle sie nie siedzi za kratami ten jego wyraz twarzy jest przerazajacy,po prostu chca sobie wyjsc i zyc jak gdyby nic sie nie stalo.Niech zgnija! Moja intuicja nigdy nie zawiodla-sa winni!

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - +

  • 2001-2025 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 7B