Twój podatek w twoje ręce - przyniosą go z urzędu

2023-01-31 18:24:55(ost. akt: 2023-02-02 12:23:12)

Autor zdjęcia: Pixabay

Od środy 1 lutego pracownicy Urzędu Miasta Ełku doręczają do domów decyzje podatkowe. Mieszkańcy, których nie będzie w domu, a otrzymają awizo, będą mogli odebrać korespondencję osobiście w Biurze Obsługi Klienta (pok. 04) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 16.30.
Decyzje podatkowe na 2023 r. są dostarczane do domów od środy 1 lutego 2023 r. jedynie przez pracowników Urzędu Miasta Ełku, w godzinach od 9.00 do 20.00. Decyzje roznoszone będą również w weekendy.

Pracownicy z tytułu doręczonej decyzji nie pobierają od mieszkańców żadnych opłat.
W przypadku nieobecności adresata decyzji, należy z awizo odebrać decyzję osobiście w siedzibie Urzędu przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 4 (Biuro Obsługi Klienta, pok. 04 - niski parter, wejście z boku budynku).

Biuro będzie wydawało decyzje od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.30-16.30.
W przypadku nieotrzymania decyzji podatkowej do dnia 28 lutego 2023 r. ełcki ratusz prosi o:

- kontakt osobisty z Biurem Obsługi Klienta – pok. 04 w siedzibie Urzędu Miasta Ełku;
- kontakt telefoniczny pod numerem: (87) 732 62 02, (87) 732 62 55, (87) 732 61 14;
- kontakt mailowy na adres e-mail: a.masiak@um.elk.pl lub a.wilczynska@um.elk.pl.

mat. UM Ełk; opr. mac.

2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5