Ze szkoły w Łąkorzu: Innowacja pedagogiczna w klasie III
2021-06-04 10:00:39(ost. akt: 2021-06-04 10:02:58)
W tym roku szkolnym, uczniowie klasy III Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łąkorzu przystąpili do międzynarodowego projektu pt: „Czytam z klasą lekturki spod chmurki”.
— Celem tego projektu było rozbudzenie u uczniów ciekawości literackiej, rozwijanie ich aktywności czytelniczej, doskonalenie czytania ze zrozumieniem oraz aktywnego słuchania jak również integracji zespołu klasowego i współpraca placówek oświatowych z terenu całego kraju oraz zagranicznych szkół polonijnych — mówi Angelika Dobek, wychowawczymi klasy III.
Projekt ten, w szkole w Łąkorzu był realizowany jako innowacja pedagogiczna, która składała się z trzech modułów: 1. „Mała chmurka w krainie drzew” 2. „Mała chmurka w krainie śniegu” 3. „Mała chmurka w krainie słońca” Aby zrealizować każdy moduł i móc przejść do kolejnego, uczniowie musieli prawidłowo wykonać wskazane zadania. Po ich wykonaniu należało napisać i wysłać sprawozdanie na specjalnie przygotowaną platformę w celu weryfikacji przez komisję. Komisja po analizie decydowała o zaliczeniu czy też nie danego modułu, dopiero po tym uzyskiwało się dostęp do kolejnego modułu i możliwość jego realizacji.
— Uczniom z klasy III, udało się szczęśliwie zaliczyć wszystkie trzy moduły i tym samym zakończyć z powodzeniem innowację, która sprawiła im wiele radości i zabawy. Na zakończenie szkoła, wychowawca jak również każdy uczestnik otrzymali dyplomy potwierdzające udział w innowacji — dodaje Angelika Dobek .
Projekt ten, w szkole w Łąkorzu był realizowany jako innowacja pedagogiczna, która składała się z trzech modułów: 1. „Mała chmurka w krainie drzew” 2. „Mała chmurka w krainie śniegu” 3. „Mała chmurka w krainie słońca” Aby zrealizować każdy moduł i móc przejść do kolejnego, uczniowie musieli prawidłowo wykonać wskazane zadania. Po ich wykonaniu należało napisać i wysłać sprawozdanie na specjalnie przygotowaną platformę w celu weryfikacji przez komisję. Komisja po analizie decydowała o zaliczeniu czy też nie danego modułu, dopiero po tym uzyskiwało się dostęp do kolejnego modułu i możliwość jego realizacji.
— Uczniom z klasy III, udało się szczęśliwie zaliczyć wszystkie trzy moduły i tym samym zakończyć z powodzeniem innowację, która sprawiła im wiele radości i zabawy. Na zakończenie szkoła, wychowawca jak również każdy uczestnik otrzymali dyplomy potwierdzające udział w innowacji — dodaje Angelika Dobek .
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez