Sępopol. Urząd Miejski zmienia tryb pracy
2021-04-16 15:00:00(ost. akt: 2021-04-16 08:55:43)
Z uwagi na niebezpieczeństwo związane z zagrożeniem epidemiologiczntm, Urząd Miejski w Sępopolu pracuje w odmiennym trybie. Ograniczeniom ulega bezpośrednia obsługa interesantów. Rekomendowane jest załatwianie spraw telefonicznie, e-mailem lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą.
Dzwoniąc do sekretariatu dowiedzieliśmy się jednak, że do urzędu petenci nadal mogą zgłaszać się w każdej sprawie. Ograniczony, w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się choroby COVID-19, został sposób poruszania się po urzędzie oraz godziny otwarcia.
Zmiany pracy Urzędu Miejskiego w Sępopolu
— Ograniczenie przyjmowania interesantów poprzez utworzone biuro podawcze czynne w godz. od 9 00 do 12 00, umożliwiające złożenia korespondencji (pisma, wnioski itp.).
— Ograniczenie przyjmowania interesantów poprzez utworzone biuro podawcze czynne w godz. od 9 00 do 12 00, umożliwiające złożenia korespondencji (pisma, wnioski itp.).
— Prośba o zgłaszanie się do urzędu w sprawach bardzo pilnych, po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem w wyznaczonym biurze podawczym. Podczas wizyty w urzędzie prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości, zasłaniania nosa i ust oraz dezynfekcji dłoni. Rekomendujemy załatwianie spraw telefonicznie, poprzez e-mail oraz elektroniczną skrzynkę podawczą.
— Kasa urzędu – otwarta w godzinach od 9.00 do 12.00.
Zmiany organizacyjne obowiązują od 12 kwietnia 2021 r. do odwołania.
pg
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez