Uczniowie z czterech krajów odwiedzili straż graniczną, m.in. w Bezledach
2018-12-12 12:59:21(ost. akt: 2018-12-12 13:03:44)
We wtorek 11 grudnia uczniowie z Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie oraz młodzież z Francji, Włoch i Niemiec odwiedzili funkcjonariuszy z Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz Placówki Straży Granicznej w Bezledach.
Podczas wizyty w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Straży Granicznej funkcjonariusze przybliżyli międzynarodowej grupie uczniów rolę i zadania Straży Granicznej. Ponadto zaprezentowano sprzęt wykorzystywany przez funkcjonariuszy z Wydziału Zabezpieczenia Działań W-MOSG, na co dzień realizujących zadania specjalne.
Następnie młodzi ludzie odwiedzili Placówkę Straży Granicznej w Bezledach, gdzie niektórzy po raz pierwszy zobaczyli granicę państwową w realnych warunkach. Młodzież zapoznano z infrastrukturą drogowego przejścia granicznego. Funkcjonariusze Straży Granicznej pokazali jak dokonują odprawy granicznej podróżnych i ochraniają zewnętrzną granicę Unii Europejskiej.
Celem wizyty, było poznanie zawodu funkcjonariusza Straży Granicznej. Ponad 45 osób wzbogaciło się o wiedzę na temat zadań i uprawnień Straży Granicznej.
kpt. SG Mirosława Aleksandrowicz
Rzecznik Prasowy - koordynator
Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Czytaj e-wydanie">kliknij
Rzecznik Prasowy - koordynator
Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Czytaj e-wydanie
Komentarze (2) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
nato #2643421 | 83.6.*.* 14 gru 2018 10:40
nn - UE to według ciebie to samo co Schengen / jeśli tak to zapraszam ponownie do nauki w przedszkolu.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
nn #2642238 | 185.138.*.* 12 gru 2018 17:31
A unijna flaga chociaż tam wisi? bo niektóre placówki W-MOSG chyba wyszły z Schengen
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)