Przekop Mierzei jest OK. Czas na szesnastkę

2021-09-24 12:06:57(ost. akt: 2021-09-24 12:20:25)
We wrześniu rozpoczął się montaż pierwszej bramy do śluzy na budowie przekopu Mierzei Wiślanej.

We wrześniu rozpoczął się montaż pierwszej bramy do śluzy na budowie przekopu Mierzei Wiślanej.

Autor zdjęcia: Magdalena Kierzkowska/https://www.umgdy.gov.pl

Po pierwsze przekop Mierzei jest OK. Po drugie Przekop Mierzei jest OK. Po trzecie przepraszam za szum, ale wieje.
Na całe szczęście już nic nie zatrzyma przekopu Mierzei. Teraz musimy zawalczyć o nową szesnastkę. Będziemy o tym pisać w Gazecie.

Igor Hrywna


Komentarze (7) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Stary dziad #3076088 24 wrz 2021 12:47

    Yyyyy sory a to jest jakiś artykuł?

    Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. basilo #3076089 24 wrz 2021 12:50

      Jeju jaki brzydki

      odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. zasx #3076092 24 wrz 2021 12:52

        Lepsze 2 mld na przekop niż TVP.

        Ocena komentarza: warty uwagi (20) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

        1. krtek59 #3076155 25 wrz 2021 21:22

          to są utopione pieniądze: w przenośni i dosłownie, jak za kilka lat mierzeja stanie się wyspą a potem znajdzie się pod wodą.

          Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz

        2. Nimfadora Tonks #3076263 28 wrz 2021 08:35

          Tja, panie Hrywna. Argumentacja jak profesor Pimko: "Dlaczego Słowacki wielkim poetą był." Przekop miał kosztować na początku 880 mln zł, teraz wiemy o 2 mld, ciekawe co będzie na zakończenie budowy. Na budowę portu w Elblągu, w tym na przykład na dociągnięcie tam torów kolejowych, samorząd musi sobie znaleźć pieniądze sam. Może w Tolkmicku klaszczą, pytanie tylko, ile tam jachtów zawinie i ile w tym miasteczku zostawią pieniędzy. Szacował ktoś? Bo szacunki dla hipotetycznych przeładunków w Elblągu są raczej bezlitosne, co do ekonomicznego sensu tej inwestycji. Jeszcze jedno, panie Hrywna, taki eksperyment myślowy. Załóżmy, że rozkładamy koszt budowy na tę część społeczeństwa, która z przekopu może odnieść korzyść (bo co po przekopie szczecinianom, krakusom czy gdańszczanom?), mniej więcej 2 miliony narodu, choć to chyba 2 razy za dużo... Wykupiłby Pan akcje przekopu za 1000 zł i czekałby na spodziewaną dywidendę?

          Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz

        Pokaż wszystkie komentarze (7)