GO TV: Pierwsze problemy kierowców pod Wysoką Bramą w Olsztynie

2015-11-22 20:35:24(ost. akt: 2015-11-23 16:44:41)
Skrzyżowanie pod Wysoką Bramą jest przejezdne od niedzieli.

Skrzyżowanie pod Wysoką Bramą jest przejezdne od niedzieli.

Autor zdjęcia: GO TV

W niedzielę (22 listopada) otwarte dla ruchu zostało skrzyżowanie ulic 11 listopada, Skłodowskiej-Curie, Nowowiejskiego i pl. Jedności Słowiańskiej w Olsztynie. My prezentujemy, jak wygląda przejazd w tamtym miejscu.
Dzięki otwarciu tego skrzyżowania, na swoje trasy wrócą linie komunikacji miejskiej. Dodatkowo przystanek "Wysoka Brama" wróci na swoją starą lokalizację. Wprowadzona zostanie również stała organizacja ruchu dla ulic tej części Olsztyna.

Zmiany w tym miejscu mogą stanowić problem dla niektórych kierowców, dlatego warto patrzeć na znaki:


Komentarze (74) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. dsa #1863580 | 83.31.*.* 22 lis 2015 20:53

    patrzac na znaki to wszystko generalnie jest czytelne , ale pewnie i tak wielu się pogubi i później winę zrzuci na słabo widoczne znaki i inne cuda.

    Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz

  2. xyz #1863590 | 109.241.*.* 22 lis 2015 21:01

    już widzę jak będa przestrzegane znaki objęzdzać na około zeby wyjechać w tym samym miejscu hehe nieźly absurd drogowy.

    Ocena komentarza: warty uwagi (39) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

    1. kuba #1863607 | 5.60.*.* 22 lis 2015 21:22

      Grzymowicz chciał, żeby było po "europejsku" - czyli ruch indywidualny zupełnie wyprowadzony z centrum. Tylko jakim kosztem? Czy nie można było tego zrobić w bardziej zrównoważony sposób? Nie jestem przeciwnikiem tramwajów, a wręcz przeciwnie - dobrze, że wróciły. Jednak z punktu widzenia kierowców jest tragicznie i myślę, że nie tylko z ich. Przedsiębiorcy z ul. Kościuszki, ze ścisłego centrum chyba powoli mogą się zacząć pakować, bo kto będzie takim desperatem, żeby próbować się do nich dostać. Znalazłem w necie wywiady z Grzymowiczem sprzed roku, w których twierdził, że spodziewa się, że ok 25 % kierowców przesiądzie się do tramwajów. Czy aby na pewno? Nie sądzę. Siatka połączeń jest nie wystarczająca, poza tym ludzie często dojeżdżają spod Olsztyna, załatwiają wiele spraw w kilku miejscach, praca, szkoła, przedszkole, zajęcia pozalekcyjne, zakupy itd. Efekt będzie taki, że ci co wprawdzie nie musieli, to jednak raz na jakiś czas do centrum jeździli. Teraz zapomną, że takie miejsce w ogóle istnieje. I czy o to panie Grzymowicz chodziło? A tak z czystym sumieniem, mógłby pan odpowiedzieć, że teraz jest lepiej, że kierowcy mogą się uśmiechnąć, bo zbudował pan dla nich?

      Ocena komentarza: warty uwagi (28) odpowiedz na ten komentarz

    2. Ed #1863612 | 83.3.*.* 22 lis 2015 21:25

      Ale lipa to jest jakiś koszmar, dlaczego takie wideo nagrywane jest kiedy brak ruchu samochodowego, drogi w fatalnym stanie, ale najważniejsze tramwaje.. wcześniej było 100 razy lepiej, teraz aż strach pomyśleć, jak wszyscy ruszą w te zapchaj uliczki.

      Ocena komentarza: warty uwagi (15) odpowiedz na ten komentarz

    3. Tom #1863616 | 78.88.*.* 22 lis 2015 21:33

      Ludzie ratunku!! Co za czubek projektuje organizacje ruchu w tym mieście? Jadąc od ratusza ul 11listopada i chcąc dalej jechać Jedności Słowiańskiej do Pieniężnego trzeba objechać bez sensu pół miasta. Najpierw trzeba skręcić w Curie Skłodowskiej potem Wyzwolenia następnie Nowowiejskiego żeby znaleźć się w tym samym miejscu ale zgodnie ze znakami. Czy ktoś potrafi wytłumaczyć sens i logikę takiej organizacji ruchu?

      Ocena komentarza: warty uwagi (23) odpowiedz na ten komentarz

    Pokaż wszystkie komentarze (74)