Pozytywna energia dla ducha i ciała

2013-03-06 13:59:09 (ost. akt: 2013-03-18 14:58:29)
Po zimowym uśpieniu i spowolnieniu obrotów potrzebujemy zastrzyku pozytywnej energii. Sporą jej porcję dostaniemy, jeśli zapiszemy się na zajęcia w centrum fitness. A nowoczesne kluby fitness to nie tylko siłownia i sale do aerobiku, ale też szeroka oferta dla ducha i ciała.
Jeśli poszukujesz klubu fitness, do którego będziesz chętnie wracać, wybierz taki, w którym można nie tylko poprawić kondycję i wyrzeźbić sylwetkę. Nowoczesne kluby to miejsca, w których kompleksowo zadbasz o ciało, cerę i piękny wygląd, a przy okazji zrelaksujesz się po ciężkim dniu i naładujesz baterie.

— Są osoby, którym zależy na intensywnym treningu czy ćwiczeniach pod okiem instruktorów. Polecamy im siłownię, zajęcia fitness, aerobik, zumbę czy treningi wyszczuplające – radzi Dorota Mendrzejewska z olsztyńskiego klubu fitness Endorfina. – Po ćwiczeniach można skorzystać z sauny, jacuzzi, solarium czy masażu, które relaksują, odprężają i pozytywnie wpływają na nasze samopoczucie.

Ćwicz i dbaj o siebie
Na wiosnę warto zadbać nie tylko o sylwetkę, ale też o urodę. Doskonałym pomysłem są zabiegi kosmetyczne, które poprawiają wygląd cery i ogólną kondycję skóry. Zabiegi w gabinecie kosmetycznym warto dostosować do wieku i indywidualnych potrzeb. Do wyboru są zabiegi ujędrniające, nawilżające, odprężające czy rozświetlające. Nowoczesne preparaty i urządzenia gwarantują, że bardzo szybko zobaczysz efekty zabiegów.

Osoby, którym zabiegi kosmetyczne nie wystarczają, mogą skorzystać z szerokiej oferty medycyny estetycznej. Cieszy się ona coraz większym zainteresowaniem, nie tylko wśród pań. – Na zabiegi kosmetyczne czy wyszczuplające coraz częściej przychodzą panowie – mówi Dorota Mendrzejewska. – Chętnie korzystają ze wszystkiego, co oferuje nowoczesna kosmetologia i medycyna estetyczna, łamiąc stereotyp, że tylko panie dbają o swój wygląd i kondycję.

Dziecko trenuje, mama sobą się zajmuje
Na zajęcia fitness możesz wybrać się w pojedynkę, lub zabierając swoje pociechy. Skoro ruch i odrobina pozytywnego zmęczenia tak korzystnie działają na dorosłych, z pewnością równie dobrze wpłyną na maluchy i dzieci w starszym wieku. — Na nasze zajęcia coraz chętniej przychodzą mamy z małymi dziećmi, powierzając je pod opiekę profesjonalnym instruktorom — mówi Dorota Mendrzejewska z olsztyńskiej Endorfiny. — Dzieci mogą wziąć udział w gimnastyce, taekwondo czy zajęciach fitness. Ich mamy w tym czasie mają chwilę wolnego. To świetna okazja, by pójść na saunę, masaż czy poćwiczyć na siłowni.

Liczy się kondycja, nie wiek
Choć wydawałoby się, że aerobik czy męcząca gimnastyka to domena osób młodych, coraz częściej zapisują się na nie osoby w dojrzałym wieku. Zajęcia dla osób starszych są dostosowane do ich potrzeb i możliwości, a instruktorzy tak dobierają poziom trudności ćwiczeń, by nikt nie miał problemów z ich wykonaniem. Na zajęciach dla osób w dojrzałym wieku sale pękają w szwach. Nic dziwnego. Zajęcia ruchowe i aktywność fizyczna to jedyny sposób na zachowanie dobrej kondycji nie tylko fizycznej, ale też psychicznej.
abc

Źródło: Gazeta Olsztyńska