III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polski
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
III Warmińsko-Mazurski Kongres Przyszłości: Robert Stępowski - Jak zbudować i rozpromować markę miejscowości? Z praktyki polskich samorządów
Galindia Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach działania 1.5 Dotacje na
kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.
Galindia Spółka z o.o. uzyskała Subwencję Finansową - podmiotem udzielającym wsparcie był PFR.