środa, 23 października 2019. Imieniny Edwarda, Marleny, Seweryna

Podziel się:

Olsztyński Ekonomik odwiedził Berlin

Od 7 do 9 marca 2019r. uczniowie trzech klas 3c, 3g i 3h uczestniczyli w wycieczce do Berlina. Głównym celem wyjazdu było zwiedzanie Międzynarodowych Targów Turystycznych ITB Berlin.

Naszą podróż zaczęliśmy od zwiedzania Starego Miasta w Poznaniu, gdzie mogliśmy podziwiać m.in. Ostrów Tumski czy renesansowy Ratusz przy centralnym placu Starówki. Następnie udaliśmy się do Słubic do hotelu Horda, który przez kolejne dni stanowił naszą bazę wypadową do Berlina. 8 marca zwiedzaliśmy stolicę Niemiec z przewodnikiem. Udało nam się zobaczyć najważniejsze atrakcje turystyczne miasta, tj. Reichstag, Bramę Brandenburską czy ulicę Unter den Linden. Popołudnie natomiast poświęciliśmy na zakup pamiątek. 9 marca po śniadaniu ruszyliśmy na Targi Turystyczne, jedne z największych na świecie. Wspaniale było poczuć się obywatelem świata w niezliczonej ilości stoisk prezentujących atrakcje turystyczne całego globu. Po Targach ruszyliśmy jeszcze na Alexander Platz, gdzie podziwialiśmy rzekę Szprewę oraz słynną wieżę telewizyjną - jeden z symboli Berlina. Po trzydniowym pobycie poza domem wśród uczniów panowała tylko jedna opinia: „szkoda, że tak krótko".
ZSE
Artykuł został umieszczony przez naszego użytkownika na jego profilu: LW