W południe rozpocznie się drugi w tym tygodniu protest kierowców przeciwko wysokim cenom paliw. Akcja jest zaplanowana w 80 miastach w całej Polsce. Jak mówi współorganizator protestu Michał Denisiuk, kierowcy będą się musieli liczyć się z poważnymi utrudnieniami.
W ostatni poniedziałek kierowcy blokowali stacje benzynowe. Tym razem uczestnicy protestu zablokują ważne drogi.
Protest odbędzie się również w województwie Warmińsko-Mazurskim. W Elblągu będzie zablokowana droga ekspresowa S 7 i S 22. Protest został również zapowiedziany w Olsztynku. Organizatorzy akcji zachęcają do zablokowania stacji Orlen, zatankowania paliwa za najmniejszą kwotę, a potem przejazdu trasą E7 do Ostródy z możliwie najmniejszą prędkością. Auta biorące udział w proteście mają być oznaczone biało-czerwoną flagą. Utrudnienia w ruchu z tego powodu mogą również wystąpić w Ełku.
Jak mówi współorganizator protestu Michał Denisiuk, kierowcy będą się musieli liczyć się z poważnymi utrudnieniami. Organizatorzy protestu zachęcają zarówno firmy transportowe, korporacje taksówkowe jak i indywidualnych kierowców do przyłączenia się do akcji.
Protest rozpocznie się w całej Polsce o godzinie 12:00. Kierowcy będą się poruszać z niewielką prędkością, utrudniając ruch. W ten sposób chcą wymusić na rządzie obniżkę cen paliw. Jak mówi Michał Denisiuk, cena paliwa bez podatków i akcyzy wynosi w tej chwili 2 złote i 70 groszy.
Jego zdaniem rząd powinien zrezygnować z pobierania części obciążeń podatkowych. Akcja przeciwko wysokim cenom paliw na polskich stacjach odbędzie się także w stolicy Japonii Tokio. Zgłosiło się także 15 japońskich kierowców, którzy chcą blokować polską ambasadę.
iar, bup
Co myślicie o takiej formie protestu przeciwko cenom paliw? Zapraszamy do komentowania!
Protest odbędzie się również w województwie Warmińsko-Mazurskim. W Elblągu będzie zablokowana droga ekspresowa S 7 i S 22. Protest został również zapowiedziany w Olsztynku. Organizatorzy akcji zachęcają do zablokowania stacji Orlen, zatankowania paliwa za najmniejszą kwotę, a potem przejazdu trasą E7 do Ostródy z możliwie najmniejszą prędkością. Auta biorące udział w proteście mają być oznaczone biało-czerwoną flagą. Utrudnienia w ruchu z tego powodu mogą również wystąpić w Ełku.
Jak mówi współorganizator protestu Michał Denisiuk, kierowcy będą się musieli liczyć się z poważnymi utrudnieniami. Organizatorzy protestu zachęcają zarówno firmy transportowe, korporacje taksówkowe jak i indywidualnych kierowców do przyłączenia się do akcji.
Protest rozpocznie się w całej Polsce o godzinie 12:00. Kierowcy będą się poruszać z niewielką prędkością, utrudniając ruch. W ten sposób chcą wymusić na rządzie obniżkę cen paliw. Jak mówi Michał Denisiuk, cena paliwa bez podatków i akcyzy wynosi w tej chwili 2 złote i 70 groszy.
Jego zdaniem rząd powinien zrezygnować z pobierania części obciążeń podatkowych. Akcja przeciwko wysokim cenom paliw na polskich stacjach odbędzie się także w stolicy Japonii Tokio. Zgłosiło się także 15 japońskich kierowców, którzy chcą blokować polską ambasadę.
iar, bup
Co myślicie o takiej formie protestu przeciwko cenom paliw? Zapraszamy do komentowania!







Komentarze
54
pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj swój komentarz
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
michał olsztyn #534711 | 77.253.*.* 29-01-2012 14:22
PRZYŁĄCZAM SIĘ DO WYPOWIEDZI OBSERWATORA
!
odpowiedz na ten komentarz
obserwator #533412 | 83.9.*.* 28-01-2012 15:15
W depresje człowiek wpada, bo nie stac go na przyjemnosci, musi sie trzy razy zastanowic czy może odwiedzic rodzine w innej miejscowości. Mówicie że niedługo bedzie u nas Grecja? U nas juz jest Grecja tylko polak jest przyzwyczajony do biedoty a Grek nie. Kombinujcie jestem z wami też bym chetnie sie przyłaczył tylko stan zdrowia mi na to nie pozwala
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
nil #533357 | 83.1.*.* 28-01-2012 14:42
http://zapodaj.net/7f1141d623a5.jpg.html
!
odpowiedz na ten komentarz
pomyśl #533332 | 212.200.*.* 28-01-2012 14:31
blakując stacje paliw komu utrudniasz życie, takiej samej biedocie jak ty sam...ulice blokują, czym autami które są na wodę? mają kasę na jeżdzenie w slimaczym tępie...to nie mają na codzień. Sprzedaj auto i po problemie kto ci kazał je kupić...kryzys phi... polacy są mistrzami narzekania, nie stać cię to nie jeżdzij.
!
odpowiedz na ten komentarz
jestem za #533315 | 212.200.*.* 28-01-2012 14:19
Jestem za podniesieniem benzyny i ropy do około 7 zł. !!! Odezwą się patrioci i mięsem będą rzucać...na mnie, a dlatego że nie chcę dokładać, ze swojej kasy, bo na zachodzie jest tańsze paliwo i będą kupywać z zachodu, dlaczego ja mam do nich dokładać już niemcy i czechy u nas kupują bo u nich jest po ok. 7-7.50zł za litr
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
:) #533303 | 83.3.*.* 28-01-2012 14:11
W Olsztynie akcji nie będzie bo miasto zakorkowane jest cały rok i nikt by nie zauważył zmian :D:D:D:D
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
zyga0223 #533277 | 79.162.*.* 28-01-2012 14:00
DO Myślący-Mówisz że to moja wina że za tyle pracuje a sam mówisz że Twoi rodzice mają razem 1300 Więc pytam KTO IM NIE KAZAŁ OPŁACAĆ PRYWATNYCH SKŁADEK EMERYTALNYCH?Ja Ci odpowiem BO NIE BYŁO ICH NA TO STAĆ PRZEZ TO ŻE MAŁO ZARABIALI BO TAKIE SĄ ZAROBKI W DANYCH REGIONACH.A co do racjonalnego życia za 740 zł jak sam piszesz to gratuluje Tobie odwagi patrząc na rodziców bo ja bym nie mógł patrzeć i pieprzyć że nie narzekają nie wierzę że godnie żyją,bo az takie pieniądze się nie da.
!
odpowiedz na ten komentarz
... #533236 | 88.156.*.* 28-01-2012 13:32
Tu trzeba rewolucji a nie macanek
!
odpowiedz na ten komentarz
Smieciu/Smiechu #533235 | 88.156.*.* 28-01-2012 13:31
No takie protesty to jak samopodpalenia ;) nic nie daja bo szkodza tylko jednostce! Nic polaczki nie potraficie, nawet T E R R O R I S T Y z was nie beda ;) Komu tymi protestami dajecie popalic? Tylko sobie kieszeń czyścicie i dacie bobu innym kierowcą którzy są w tym samym g. co wy! Albo protest w warszawie (idiotyczny) BORowcy i tak przewiezli na sygnale co wartosciowszych pajacow i tyle. Trzeba walnac w jakis zakamarek by rozwietlilo im umysly
!
odpowiedz na ten komentarz
Pilsener #533221 | 81.190.*.* 28-01-2012 13:18
Trzeba protestować, ale blokowanie dróg czy prywatnych stacji uważam za kiepski pomysł, bo uderza to w zwykłych ludzi. Monopol paliwowy to wina rządu i polityków, podobnie jak horrendalne podatki nakładane na paliwo - proponuję takie formy protestu, które uderzą w rząd i monopol paliwowy.
!
odpowiedz na ten komentarz
Damian #533170 | 46.134.*.* 28-01-2012 12:49
Przed wyborami Orlen trzymał cenę za litr benzyny 5,09 żeby tylko Tusku wygrał, a teraz mamy zmowę koncernów z PO i ceny które niedługo poszybują do 7 złotych, później przyjdzie czas na podniesienie podatku za LPG, żeby tylko kasa płynęła do wybrańców narodu i żeby im się żyło dostatnio.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
andre #533159 | 88.156.*.* 28-01-2012 12:38
wina za całokształt bałaganu jaki jest w naszym kraju, ceny paliw, emerytury, polityka socjalna, deficyt budżetowy, poniekąd też zarobki (podatki, koszty pracy itp.) ponosi nikt inny ale nasz rząd. Mają wszystko serdecznie w du..e, tylko ciągnąć do siebie od zwyklych podatników, przedsiębiorców tylko potrafią ciągnąć, straszyć podwyżkami podatków. Nic konstruktywnego i z myślą o nas podatnikach i wyborcach, aby żyło się lepiej nie zrobiono. Gadanie i gadanie o tym jak to u nas jest extra, tylko to potrafią. Extra to maja politycy ze społeczeństwem, które spuszcza głowę i odchodzi jak skarcony psiak. Będzie tak dalej doputy, dopóki samo społeczeństwo nie da naszym "wybranym" ogromego minusa.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
kierowca #533151 | 46.186.*.* 28-01-2012 12:35
Proponuje częściej takie protsty i by więcej osób brało udział, wtedy to da radę.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
Rafal #533148 | 83.20.*.* 28-01-2012 12:33
jak najbardziej za:) nie dosc ze placimy wysokie podatki, to jeszcze ceny paliwa w gore. nie mam nic przeciwko wysokim cen paliw, ale zebysmy zarabiali tyle aby nas bylo stac na to i nie musieli liczyc kazdego grosza.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
Do Myślący #533133 | 77.115.*.* 28-01-2012 12:20
Porównujesz wegetacje swoich starych do człowieka który normalnie chce żyć,gdzieś pojechać,coś kupić czy spełniać swoje marzenia.
!
odpowiedz na ten komentarz
Myslący #533128 | 83.9.*.* 28-01-2012 12:16
do zyga0223: a może czas pomyśleć o zmianie pracy, każdy potrafi siedzieć na dupie i tylko narzekać, czyja to jest wina że pracują co niektórzy za 1500 zł, tylko i wyłącznie pracownika, bo godzi się na takie warunki, poprzednicy mają rację walczyć o wyższe zarobki, jak zarabiam 3000, tez mam żonę i dziecko, rodzice mi nie pomagali, ich dochód - matka na rencie 30 lat obecnie emerytka, po dwóch poważnych operacjach serca, ojciec na zasiłku łącznie daje im to 1300 zł w tym opłata za samo mieszkanie 560 zł, mają ponad 65lat i nie narzekają, bo potrafią racjonalnie gospodarzyć, więc co mi tu pierdolicie jak wam jest ciężko rozejrzycie się lepiej ilu ludziom jest ciężej od was a nie płaczą z tego powodu.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
oks #533123 | 77.115.*.* 28-01-2012 12:10
Odłączyć się od Polski niech znowu wrócą Prusy Wschodnie!!!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
Damian #533112 | 46.134.*.* 28-01-2012 12:03
Można obniżyć spalanie benzyny czy diesla montując generator wodoru w swoim samochodzie, spalanie spada od 25 do 50 procent, w bogatych krajach jak Stany ludzie montują to w swoich samochodach.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
kierowca #533099 | 83.12.*.* 28-01-2012 11:55
O ZAROBKI WYŻSZE WALCZYĆ A NIE O NIŻSZE CENY. Jak przy stawce godzinowej będzie EUR a nie PLN to ceny będą normalne (oczywiście te w PLN)
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
sd #533093 | 46.134.*.* 28-01-2012 11:51
Było myśleć na wyborach a nie teraz.. Wybraliście sobie oszołomów to płaćcie. A to dopiero początek podwyżek.
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
oks #533082 | 77.115.*.* 28-01-2012 11:47
Najgorsze to jest to że P.O. w sondażach dalej prowadzi.A sam zapierd..... na wybory żeby Kaczor nie wygrał,a może by było taniej?
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
sa #533080 | 46.134.*.* 28-01-2012 11:47
Brawo dla japońskich kierowców.. że zgodzili się na blokowanie polskiej ambasady. Pewnie nie przeżyją tego ale co tam...
!
odpowiedz na ten komentarz
jeszcze Polak #533068 | 83.12.*.* 28-01-2012 11:42
zamiast walczyć o niższe ceny paliw trzeba walczyć o wyższe zarobki. Przeciętny Polak za stawkę godzinową kupi może 2 litry paliwa a Niemiec 10 litrów. Ceny mamy Unijne tylko zarobki Afrykańskie. Chińczycy u siebie zaczynają zarabiać więcej od nas. A jak rząd zdejmie swoje haracze z paliwa to przejmą to właściciele stacji benzynowych i paliwo wcale nie będą tańsze tylko kilka osób bardziej się nachapie. Totalnie zły kierunek!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
zyga0223 #533032 | 79.162.*.* 28-01-2012 11:29
Dokładnie KING jestem tego samego zdania Blokować te miejsca które ich dotyczą nie wpuszczać ich na stadiony bo nie są godni nosić flagi POLSKIEJ zablokować rodzinom dostęp do Aptek po leki do sklepu po zakupy dojazdu do pracy i właśnie wtedy utrudniać dojazd do pracy jadąc przed nimi po 5 km na godzinę
!
odpowiedz na ten komentarz
KING #533022 | 89.228.*.* 28-01-2012 11:22
Ja chyba czegoś nie rozumiem...Pytanie do tego całego Pana Denisiuka...Co wy chcecie osiągnąć wqrwiąc wszystkich obywateli dookoła. Kto wpadł na pomyśł żeby srać do własnego gniazda? Jedźcie blokować urzędy miasta, biura poselskie, sejm i kancelarie premiera. Komu wy chcecie zrobić na złość? bo jak na razie widzę tylko sobie. Nakręcacie się jak dzieci a nawet nie pomyślicie czy taki protest będzie miał jakiś skutek. Przecież ci wszyscy posłowie, ministrowie itp mają w dupie takie protesty. Śmieją się z was bo ich te protesty nie dotyczą. Ale jakby taki poseł, który łapę przy Wiejskiej podnosi za głupimi ustawami z biura nie mógł wyjechać zlbo z domu na zakupki to może wtedy by coś dało...
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
zyga0223 #533017 | 79.162.*.* 28-01-2012 11:19
Do Myślący-Co Ty dzieciaku wiesz o życiu ?Masz 25 lat i zapewne się uczysz mając nadzieję że po studiach będziesz wielkim panem!Ja na przykład tak oczywiście mam kredyt mam auto i mam rodzinę na utrzymaniu ale jak to wszystko osiągnlem to nie było jeszcze takiej tragedi i zarabiełem 1500zł.A Teraz jak minęło 5 lat ja dalej zarabiam 1500zł i dalej muszę spłacać kredyt i dojechać do pracy tylko tyle że to wszystko kosztuje dwa razy więcej.WIĘC NIE MÓW MI ŻE JESTEM NOWOBOGACKI bo podatki płacę i abonament TV też a i tak mają mnie w dupie jak innych I proszę Cię NIE WYPOWIADAJ SIĘ JAK NIE MASZ POJĘCIA BO WŁAŚNIE GRECJI NAM POTRZEBA ŻEBY RZĄD COŚ ZROZUMIAŁ
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
do Myślący #533012 | 89.228.*.* 28-01-2012 11:14
wiesz co....przestań pierdolić. W dupie byłeś, gówno widziałeś. Tyle co do twojej wypowiedzi bo więcej słów na ciebie szkoda
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
Myślący #532994 | 83.9.*.* 28-01-2012 11:03
tak płaczecie że kryzys, a jak go nie uniknąć jak tylko przez cięcia i podwyzszenie podatków, obniżyć emerytury i renty - płaczecie, dłuzej pracować - płaczecie, mam 25 lat i uważam ze nie jest łatwo, al chcąc uniknąć biedy w przyszłości, żeby nie było u nas Grecji przez takich jak wy godze się na to, bo uważam że to jest jedyne wyjscie. Założę się że zabierają tu głos i tak ludzie, którzy zarabiają po 2000 i więcej, nabrali kredytów, zadłużyli się a teraz płaczą, nowobogaccy zasrani, było mysleć wczesniej, w dobrobycie sie chłapać każdy by chciał, ale za robotę to nie ma komu, podatków też nie płacić, ale żeby służba zdrowia była też na ekstrawaganckim poziomie, żeby drogi były odśnieżone - a podatki płacisz ? a moze zatrudniasz ludzi na czarno ? Nie róbcie z siebie wielce uciążonych, bo naprawdę skończymy jak ta Grecja
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-5) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
do kosa #532976 | 89.228.*.* 28-01-2012 10:51
25000 zl a nie okolo 2000......troche kaczynskim poleciałes..... a ze putin w polsce ...czemu nie wladymir wladymirowicz swoim obywatelom sprzedaje paliwo po 2,90......a nie po 6,00 !!!!!
!
odpowiedz na ten komentarz
Kosa #532943 | 46.134.*.* 28-01-2012 10:25
Oto co zostało z cudu Tuskowego. Jak mam gdzieś jechać to grubo zastanawiam się czy muszę. Cena paliwa jest porażająca!. Chwalicie gaz no tak ale zamontowanie gazu w samochodzie to inwestycja ok 2 000 zł. Czy każdy powinien ?musi uciekać się do tego ? A Tusku kombinuje dalej jak ładować akcyzy, żeby więcej wracało do budżetu. Nikogo nie słucha. Ludzie i ich protesty nie robią na nim żadnego wrażenia. To dyktatura. Doczekaliśmy czasów - Putin w Polsce.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
Protest srotest #532932 | 88.156.*.* 28-01-2012 10:13
Protestem powinno być nie tankowanie paliwa, pozostawienie samochodów pod domem. A w takim wypadku protest polega na nieekonomicznej jeździe samochodem... beton. I tak trzeba zatankować. Stacje zacierają ręce bo będą mieli klientów:)
!
odpowiedz na ten komentarz
sa #532931 | 88.156.*.* 28-01-2012 10:12
jestescie wszyscy oszolomy juz nie raz mowilem strajkujcie o zarobki
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
MPK sie nie opłaca jezdzić #532897 | 81.190.*.* 28-01-2012 09:41
chba że4 MPK bilet miesięczne zrobi za 80 zł miesięczny a dla dzieci za 40 to wtedy będzie sie opłacać bo przytych cenach opłacsa nadal jezdzić autem
!
odpowiedz na ten komentarz
Do -----olsztyn stoi #532893 | 81.190.*.* 28-01-2012 09:39
nie przesiądą bo bilet są za drogie !!!! po przeliczeniu i tak wychodzi że opłaca sie jeździć autem!!!! mało tego MPK chce podwyższyć ceny biletów!!!! to tym bardziej będzie opłacać jeździć autem!!!!! tak że średni przelicz bilet na rodzinę 3 osobową 2 osoby dorosłe bilet miesięczny wydatek około 115złx2=230zł + na dziecko 75zł =305zł to jak sam widzisz że sie MPK nie opłaca bo ja na pliwko wydaje 270zł na miesiąc i nie muszę marznąć nie muszę sie martwić że autobus nie przyjedzie do tego jeszcze maja bilety pójść do góry tym bardziej sienie opłaca jeździć MPK
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
oleg38 #532889 | 88.156.*.* 28-01-2012 09:38
po 10 musi byc paliwko
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) !
odpowiedz na ten komentarz
olsztyn stoi #532863 | 212.200.*.* 28-01-2012 09:24
Po Olsztynie się jeżdzi tragicznie, może teraz się coś zmieni, ludzie zaczną liczyć i przesiądą sie do autobusów...
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
zyga0223 #532857 | 79.162.*.* 28-01-2012 09:19
Tak naprawdę to nie ma znaczenia kogo wybieramy bo każdy kandydat to kolega obecnedo posła i oni mają w dupie co się dzieje z narodem to jest jak łańcuch każde ogniwo takie same a jak się jedno pojawi lepsze to je wymienią.O czym my tu mówimy oni mają wszystko za darmo i jeszcze pęsję około 30tyś to co im bieda może.Mamy biede w kraju podwyżki żeby budżet wzmocnić szukają oszczędności a chcę rozbudować sejm o kolejne 100 biur bo im ciasno a na ostatim posiedzeniu sejmu o wotum nieufności dla ministra zdrowia przyszła garstka posłów.Jak pisałem wcześniej Trzeba im utrudniać życie blokować ich a nie samych siebie Pozdrawiam
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
kuc -muc #532845 | 88.156.*.* 28-01-2012 09:06
Teraz to wszystko po ptakach a jak byly wybory to wszyscy lecieli do urn i glosowali na PO i macie co chcieliscie i nie placzcie teraz.A jak dojdzie do nastepnych wyborow to nie bedzie juz nic Polskiego -tak jak powiedzial kandydat na prezydenta p Kononowicz z Bialegostoku a w czerwonym Olsztynie najwieksze poparcie miala PO.pozdrawiam wyborcow ktorzy przyczynili sie po raz drugi do ---BIEDY.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
do -----Ku.....wa twa !!! #532838 | 81.190.*.* 28-01-2012 08:59
Ku.....wa twa !!! moze jesteś właścicielem stacji i obawiasz sie ptotestu i dziś nic nie zarobisz to po prostu masz pecha!!!!!!! bedziemy strajkowac przeciwko wysokim cenom Donalda Tuska
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
only PLG sekfencja.... #532837 | 89.228.*.* 28-01-2012 08:59
2,85 pln 1l......wszystko na temat !!!!!
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
J-23 #532827 | 81.190.*.* 28-01-2012 08:49
POPIERAM TEN PROTEST I MIE GLOSOWAC JUZ NIGDY NA ---PSL I PO---TO WIELKI NIEWYPAL DLA NAS WSZYSTKICH
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
zyga0223 #532826 | 79.162.*.* 28-01-2012 08:48
Popieram protest tylko jestem przekonany że to nic nie da.Musimy blokować miejsca w których znajdują się właśnie posłowie lub ich rodziny żeby oni odczuli problem na własnej skórze.Bo co z tego że my zablokujemy orleny w polsce jak przez taki ruch utrudnimy życie naszym rodakom którzy i tak mają ciężko w życiu.Blokujmy wyjazd z pod domów ministrów wojewodów burmistrzy i ich rodzinom.Jak jeden z drugim nie zdążą do pracy to będzie dla nich problem.Zablokujmy dojazd do Okęcia i na Wiejską.Problem musi dotknąć bezpośrednio ich samych bo w przeciwnym razie dalej będą się śmiali nam w oczy mówiąc że protest jest nie legalny A JA PYTAM CZY BIEDA JEST LEGALNA???!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
Ku.....wa twa !!! #532824 | 89.228.*.* 28-01-2012 08:40
możecie sobie protestowac do usranej śmierci i tak to nic nie zmieni...... I co jak bedziecie dzis jezdzić wolno to obtania paliwo tak...??? Życzę szybkiego powrotu do zdrowia !!!!!
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
NASZ OLSZTYN #532820 | 81.190.*.* 28-01-2012 08:38
ja się przyłaczam do protestu nawet jak by miało nic niedać nie będę patrzył jak inni !!!!!!!!!!!!!!!!!! jak by wszyscy wyszli i zaczeli protestować jak z ACTA to by był jakiś efekt trzeba żeby nas wiecej było jak w proteście ACTA więc namawiam wszystkich niech każdy pokaże że sprzeciwia się wysokim cenom Donalda Tuska!!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
gosc #532815 | 89.228.*.* 28-01-2012 08:31
popieram protest,czas najwyższy wyjsc z cienia! też wezme udział bo mam dosyc tego wyzysku,przeciętnego polaka ledwo stac na to by godnie wyżyc. Pamiętam tekst na bilbordach wyborczych... BY ŻYŁÓ SIE LEPIEJ... i co? okradają wlasny naród na kazdym kroku, ceny wszystkiego gonia europę,rząd nie słucha ludzi przykład -podpisanie tego ACTA,wszystko robią dla wlasnych korzyści a nie dla ludzi! Wsiadajcie w auta i jedziemy pokazac że my polacy mamy tego dosyc, dosyc złodziejstwa!
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
Antoś #532800 | 81.190.*.* 28-01-2012 08:19
czolem, wiela za bezyne? chichichi, nie ma to jak tiko na gas i 15 zl za 100 km
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
burak #532791 | 83.20.*.* 28-01-2012 08:08
nas buraków to też dotyczy i tylko w burakach siła dajcie hasło i godzinę ' W ; a zrobimy to w wszystkich miastach powiatowych. W BURAKACH SIŁA.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
mwepe #532788 | 188.28.*.* 28-01-2012 08:06
ambasada w burkina faso do blokady!!!
!
odpowiedz na ten komentarz
xm #532786 | 83.16.*.* 28-01-2012 08:04
ostatnio w Olsztynie nikt nie przyszedł poco sie zapowiadacie
!
odpowiedz na ten komentarz
japończyk #532776 | 83.25.*.* 28-01-2012 07:52
a może polską ambasadę w USA by tak zablokowali może więcej korzyści by z tego wynikło?
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
kierowca; #532769 | 88.156.*.* 28-01-2012 07:43
Ja mysle ze na olsztynskich kierowcow nie ma co liczyc -to pospolici buraki oni tylko licza ze ktos za nich wykona brudna robote a on licza na latwizne i tak bylo zawsze to -zauszniki komuny.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
Tokio #532766 | 79.184.*.* 28-01-2012 07:36
To blokowanie polskiej ambasady w Tokie mnie rozpierdoliło. Czemu nie od razu w Arabii Saudyjskiej albo Nigerii?
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
Driver #532765 | 83.30.*.* 28-01-2012 07:35
Najgorsze jest to, ze protest przeszkadza przecietnemu Kowalskiemu a nie ludziom, ktorzy te ceny ustalaja
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
electric #532763 | 79.184.*.* 28-01-2012 07:34
To se wyprotestowani rozwijajcie technologię samochodów elektrycznych
!
odpowiedz na ten komentarz