Dołącz do FIEGE - Rekrutacja trwa!

2020-10-01 12:00:00(ost. akt: 2020-10-02 08:20:22)   Artykuł sponsorowany
FIEGE dostarcza w Ameryce usługi logistyczne dla największej platformy modowej w Europie, która tylko w drugim kwartale tego roku zdobyła ponad 3 miliony nowych użytkowników. Nowoczesne podejście do klienta, stale uaktualniana oferta, bezkonkurencyjne ceny i możliwość bezpłatnego zwrotu sprawiają, ze ani na moment nie zatrzymujemy się w dążeniu do perfekcji i stale się rozwijamy, a wspólnie z nami już ponad 1650 pracowników. Każdego dnia wysyłamy paczki do klientów z 14 krajów Unii Europejskiej i nie tylko. Jesteśmy nowoczesnymi logistykami, którzy pracują w towarzystwie najnowszej generacji automatyki, przenośników i inteligentnych sorterów. Globalny handel elektroniczny będzie w ciągu trzech najbliższych lat wart prawie 7 bilionów dolarów, a Polska jest jednym z najbardziej dynamicznych rynków Europy. Już w tym roku granica obrotów e-commerce w naszym kraju może przekroczyć wartość 100 miliardów PLN. W związku z tym dziedzina naszej pracy, już niedługo może się okazać najbardziej pożądaną na rynku pracy. My możemy Cię tego nauczyć, niezależnie od posiadanego doświadczenia, wykształcenia czy wieku. Umowa o pracę, bezpłatna i prywatna opieka medyczna, obiady w naszej kantynie za złotówkę, codziennie świeże owoce, spersonalizowany benefit (do wyboru: karta kulturalna, sportowa lub dofinansowanie do żłobka/przedszkola), poszerzanie swoich kompetencji poprzez rozbudowany system szkoleń wewnętrznych, nauka języka angielskiego i codzienny kontakt z logistyką o najwyższym stopniu zaawansowania w e-commerce. Mamy codzienny wkład w wysoka jakość zamówień dostarczanych do milionów mieszkańców Europy z magazynu o powierzchni ponad 17 boisk piłkarskich. Już dziś jesteśmy jednym z największych pracodawców w województwie warmińsko-mazurskim.

DOŁĄCZ DO NASZEJ PACZKI.
RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ! DO ZOBACZENIA!


Obrazek w tresci


Obrazek w tresci

Marek Rytel — Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego w Ameryce

Jestem jedną z pierwszych osób zatrudnionych przez FIEGE w ramach projektu Zalando Lounge. Swoją karierę rozpocząłem od stanowiska Kierownika Procesów, a w dniu dzisiejszym, po niespełna dwóch latach jestem Dyrektorem Centrum Dystrybucyjnego w Ameryce. Wraz z moim zespołem realizujemy bieżące założenia biznesowe oraz przygotowujemy się do obsłużenia najważniejszego okresu w roku – przedświątecznego wzrostu zamówień. Nasz zespół wierzy, że nie ma rzeczy niemożliwych, a do każdych nowych procesów i projektów podchodzimy z otwartą głową i przeświadczeniem, że wszystko zakończy się sukcesem. Moja praca daje mi ogromną satysfakcję. Jestem osobą, która nie lubi monotonii, a tutaj każdy dzień staje się paliwem do dalszego działania. Jesteśmy jednym z największych i najnowocześniejszych zakładów w województwie i bycie częścią tego przedsięwzięcia jest też sporym powodem do dumy. Kreatywność, otwartość na zmiany i nietuzinkowe rozwiązania – to cechy, które pozwalają pracownikom odnosić sukcesy w naszej firmie. W sytuacjach niestandardowych staramy się wychodzić poza strefę swojego komfortu i spoglądać na różne tematy z nieco innej niż zwykle perspektywy, uciekamy od schematów. Ponad szereg benefitów, które oferujemy, z najwyższą starannością dbamy o komfort i bezpieczeństwo naszych pracowników. Ostatnie wydarzenia udowodniły, że FIEGE jest stabilnym miejscem pracy. W związku z sytuacją epidemiologiczną nie wprowadzono żadnych przestojów, wręcz przeciwnie, dzięki czemu możemy pracować pełną parą, rozwijać się i rekrutować nowych pracowników. Zadbaliśmy zatem o bezpieczeństwo pracy wprowadzając odpowiedni reżim sanitarny. Rozdzieliliśmy zmiany ustalając godzinną przerwę sanitarną, podczas której całe Centrum Dystrybucyjne jest dezynfekowane. Każdej zmianie dedykowaliśmy osobny transport pracowniczy, a autobusy są regularnie ozonowane i dezynfekowane. Dodatkowo podzieliliśmy parking na dwie strefy, osobne dla każdej ze zmian. Całe Centrum Dystrybucyjne od wejścia poprzez halę po strefę załadunku zostało wyposażone w płyny do dezynfekcji rąk. Staramy się zachowywać odpowiedni dystans społeczny, a każdy z pracowników otrzymał maseczki. Na miejscu podczas każdej zmiany jest dostępny ratownik medyczny, a pracownicy mogą się z nim kontaktować i korzystać z jego wiedzy oraz pomocy. Przerwy obiadowe odbywają się w 5 turach. Stołówka i jadalnia zostały podzielone na strefy, aby jednorazowo nie przebywało w każdej z nich więcej niż 50 osób. Na obecną chwilę koszt obiadów w całości pokrywany jest przez Pracodawcę. Nie ma żadnych dodatkowych opłat, aby zminimalizować kolejki i liczbę transakcji gotówkowych. Naszym celem jest, aby każdy z pracowników mógł czuć się bezpiecznie. Dziękujemy każdemu pracownikowi, ratownikom medycznym, ochronie i wszystkim pracownikom firm podwykonawczych za przestrzeganie zasad sanitarnych i wspólną pracę nad naszym wzajemnym bezpieczeństwem! Nie zatrzymujemy się - wręcz przeciwnie, z każdym dniem zwiększamy zatrudnienie. Od początku roku nasza załoga powiększyła się o kolejne 900 osób i na ten moment zatrudniamy już ponad 1650 pracowników, i na tym nie koniec.


Obrazek w tresci

Paweł Rodziewicz — Kierownik Operacyjny
W FIEGE E-com North tworzymy takie warunki, żeby każdy, niezależnie od posiadanego doświadczenia, czuł się dobrze. Zadowolony pracownik oznacza zadowolonego pracodawcę. Gdy atmosfera w pracy jest przyjazna, to realizowanie celów jest łatwiejsze. W naszym Centrum zdecydowanie najwięcej pracowników zatrudnianych jest na stanowisku magazyniera. Jednak po spełnieniu określonych warunków każdy ma szansę awansu. Dla wszystkich naszych pracowników stwarzamy możliwość rozwoju, co może się wiązać z awansem. Jedną z możliwości jest stanowisko Mentora, czyli osoby, która bardzo dobrze zna procesy, jest w stanie swoją wiedzą podzielić się z nowo zatrudnionymi pracownikami podczas szkolenia stanowiskowego. Mentor pomaga innym w przypadku wątpliwości związanych z prawidłową interpretacją standardowych metod pracy na stanowiskach. Dla osób wykazujących umiejętności analityczne, ze znajomością obsługi komputera i języka angielskiego, mamy do zaoferowania stanowisko Mistrza ds. rozwiązywania problemów (Problem Solver) – osoba na tym stanowisku rozwiązuje problemy, które pojawiają się podczas codziennej pracy na stanowiskach operatorskich. Dzięki temu operatorzy mogą skupić się na swojej pracy. W codziennej pracy Mistrza ds. rozwiązywania problemów, Team Leadera czy Kierownika Obszaru niezbędna jest znajomość języka angielskiego. Odpowiedni poziom znajomości języka w zależności od stanowiska jest obowiązkowym kryterium rekrutacyjnym. Wychodząc naprzeciw naszym pracownikom mamy w ofercie szkolenia językowe, dzięki którym mogą nabyć niezbędne kompetencje językowe. W związku z niezwykle dynamicznym rozwojem naszej organizacji prowadzimy permanentną rekrutację wewnętrzną na stanowiska funkcyjne. Wyszukujemy wśród naszych pracowników osoby z potencjałem, w których inwestujemy zapewniając im odpowiednie szkolenia. Wiemy, że rozwijanie kompetencji naszych pracowników jest niezbędne aby organizacja działała jak dobrze naoliwiona maszyna. Dla nas liczą się ludzie, dlatego stawiamy na rozwój naszych pracowników.


Obrazek w tresci

Marek Dzienisiewicz— Kierownik Obszaru
W Centrum Dystrybucyjnym w Ameryce pracuję od 6 miesięcy. Zostałem przyjęty i przywitany z wielką otwartością. Od samego początku zespół dokładał wszelkich starań, żebym jak najlepiej przeszedł proces wdrożenia i jak najszybciej się zaaklimatyzował. Uważam, że pracujemy bazując na jasnych i uczciwych zasadach, które pomagają budować dobrą atmosferę pracy. Jesteśmy stosunkowo młodą organizacją i jak już wspomniałem nadal rozwijamy i doskonalimy nasz zespół oraz zachodzące tu procesy. Dlatego stawiamy sobie coraz ambitniejsze cele, których osiąganie jest dla mnie bardzo motywujące. Atmosferę w pracy budują ludzie, a ludzie których tu spotkałem są bardzo otwarci, przyjaźnie nastawieni, mocno zmotywowani i operatywni. Podoba mi się to, że nad problemami i przeszkodami tu się zbyt długo nie debatuje. Tu się je po prostu rozwiązuje. Pracujemy w nowo wybudowanym obiekcie, spełniającym wszelkie wymogi sanitarne. Pracownicy nie są narażeni na niekorzystne warunki atmosferyczne, nadmierny hałas, niekomfortową temperaturę, zapylenie czy nieprzyjemne zapachy. Każdemu pracownikowi przysługuje odpowiednie ubranie robocze oraz środki ochrony indywidualnej. Bezpieczeństwo i higiena pracy traktowana jest w naszym zakładzie bardzo poważnie i priorytetowo. Obiekt wyposażony jest w odpowiednie nowoczesne narzędzia, które pozwalają bezpiecznie i efektywnie wykonywać nasze zadania, a ergonomia stanowisk sprawia, że praca magazyniera, choć fizyczna, nie jest pracą ciężką.


Obrazek w tresci

Karolina Dzik – Lider Zespołu
W firmie pracuję od 30 lipca 2019 roku. Zatrudniłam się bezpośrednio po ukończeniu studiów na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na Uniwersytecie WarmińskoMazurskim. Pomimo braku doświadczenia zawodowego, zostałam przyjęta na stanowisko magazyniera. Już na rozmowie rekrutacyjnej powiedziano mi, że firma bardzo intensywnie się rozwija i przy odpowiednich kompetencjach oraz zaangażowaniu można szybko awansować. Po dwóch miesiącach pracy dostałam propozycję awansu wewnętrznego na stanowisko Team Leadera. Dostałam szansę, którą wykorzystałam w 100 procentach. Współpraca z gronem kompetentnych i doświadczonych menadżerów sprawiła, że mam możliwość stałego podnoszenia kompetencji przydatnych w codziennej pracy. Na wszystkich stanowiskach funkcyjnych prowadzone są szkolenia, które pozwalają realizować powierzane zadania coraz lepiej. Pracowników takich jak ja - którzy dostali propozycję awansu wewnętrznego - jest więcej. Świadczy to o tym, że osoby, które się sprawdzają, wyróżniają w ramach swoich obowiązków, dostają od firmy szansę. Praca w FIEGE przynosi mi dużo satysfakcji, pozwala się rozwijać i nabierać zawodowego doświadczenia.


Obrazek w tresci

Justyna Turemka — Specjalista ds. Rekrutacji i Rozwoju
Miałam przyjemność znaleźć się w gronie pierwszych osób zatrudnianych w FIEGE E-com North w Ameryce. Rozpoczęłam pracę na stanowisku Magazyniera, ale już po dwutygodniowym szkoleniu zaproponowano mi objęcie stanowiska Mentora. Po krótki czasie, wykazując duże zaangażowanie i chęć rozwoju, awansowałam do działu HR i objęłam stanowisko Specjalisty ds. Rekrutacji i Rozwoju. Ścieżka kariery w naszej firmie daje wspaniałe możliwości rozwoju, a ja jestem tego najlepszym przykładem. Każdy pracownik ma szansę na awans niezależnie od tego, na jakie stanowisko jest przyjmowany. Zapewniamy możliwość zapoznania się z procesami, a po wdrożeniu, w celu ustalenia swojej ścieżki rozwoju, wszyscy mają szansę na rozmowę z przełożonym, z którym można omówić kierunek rozwoju zawodowego. Do pracy przychodzę z uśmiechem, panuje tu zdrowa i przyjacielska atmosfera. Wszyscy pracownicy są naprawdę dobrze traktowani, nikt nie jest niezasłużenie wyróżniany i deprecjonowany. Na fakt, że FIEGE jest dobrym miejscem pracy składa się również niewątpliwie ciekawa oferta socjalna w postaci atrakcyjnych i zręcznie dobranych benefitów pracowniczych. To wszystko sprawia, że w FIEGE pracuje się naprawdę dobrze.


Obrazek w tresci

Anna Iwanowicz — Mistrz ds. rozwiązywania problemów
Na pracę w centrum logistycznym zdecydowałam się, ponieważ uważam, że to przyszłościowy zawód - stabilne warunki zatrudnienia, umiejętności które zdobywam każdego dnia oraz doświadczenie, które pomoże mi w dalszym rozwoju. Swoją karierę zaczynałam od magazyniera, później awansowałam na Mentora, następnie na stanowisko mistrza do spraw rozwiązywania problemu - Problem Solver. Moim głównym zadaniem jest rozwiązywanie problemów operacyjnych związanych z pracą stanowisk produkcyjnych centrum dystrybucyjnego oraz stała współpraca z przełożonym w celu usprawniania procesów magazynowych. Praca pomaga mi w rozwoju osobistym. Podnosi moje kompetencje, chęć rozwijania się - doskonalenie języka angielskiego. Ważny jest dla mnie również stały kontakt z ludźmi. Dzięki pracy w FIEGE, mam dostęp do szerokiej oferty benefitów oraz profitów, jakie oferuje mi firma.



Komentarze (4) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. SAAB 96 -to najlepszy dwusuw #2980544 | 94.254.*.* 4 paź 2020 18:50

    Popracujcie w innych firmach i przekonacie się. Umowa o pracę? Obiady? Karta Multi Active (sport )i Kulturalna -koszt od pracownika 1 czy 2 zł/m-c? Przerwa 30 minut? Zapomnij. W polskiej firmie umowa śmieciowa co m-c, chyba że masz grupę inw., to szef ma dopłaty z PFRON i łaskawie da Ci umowę o pracę. A jak nie, to z dnia na dzień wobec narybku z PFRON, usłyszysz KOŃCZYMY Z TOBĄ WSPÓŁPRACĘ . I lądujesz bez środków do życia. A w międzyczasie szukają pretekstu, by skracać Twoją pracę, bo to od nich pieniądze. Przerwa kwadrans i kto nie liże 4 liter, tego wywalić.. Dlatego będą chętni do pracy na umowę o pracę za 2,,85 tys. brutto +premia od 15% i benefity z możliwością nauczenia się czegoś.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz

  2. Pracownik #2980004 | 5.184.*.* 3 paź 2020 08:22

    Wwszyscy awansowali. W takim razie kto pracuje, jako magazynier. Tych chyba brakuje, nikt nie chce pracować na magazynie za marne pieniądze, a artykuł ma pokazać, że praca na magazynie jest u nich tylko przejściowa, szybko awansujesz, 2, no może 3 miesiące i będziesz prezesem. Po co przez rok ludziom zawracali gitarę z rekrutacją na stanowiska z artykułu, skoro ba większość i tak wzięli swoich?

    odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. Xxx #2979914 | 88.199.*.* 2 paź 2020 20:58

      powodzenia, nie polecam pick towera

      odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. 1000 125 #2979405 | 205.201.*.* 2 paź 2020 03:02

        Wszystko pieknie ale jakie tam zarobki proponuje ta nowoczesna firma ?

        Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)