Kto powinien płacić więcej: kierowcy czy pasażerowie? [SONDA]
2019-12-14 08:00:00(ost. akt: 2019-12-13 22:29:23)
Brak biletu w olsztyńskim autobusie kosztuje 300 złotych. Brak opłaty za postój auta w Strefie Płatnego Postoju to znacznie mniejszy wydatek. Czy tak powinno być w mieście promującym transport publicznym?
Dzisiaj za brak opłaty w olsztyńskiej SPP zapłacimy:
30,00 zł w przypadku uiszczenia opłaty w ciągu 7 dni od daty zdarzenia
50,00 zł w przypadku uiszczenia opłaty po upływie 7 dni od daty zdarzenia
50,00 zł w przypadku uiszczenia opłaty po upływie 7 dni od daty zdarzenia
Od 1 lutego 2020 roku będzie to odpowiednio 50 i 100 zł.
Opłata za brak biletu w autobusie miejskim to już wydatek rzędu 300 złotych.
Tak postanowili olsztyńscy radni. Waszym zdaniem takie różnice w opłatach świadczą o tym, że Olsztyn stawia na transport publiczny czy też raczej jest dokładnie na odwrót? A może po prostu chodzi wyłącznie o napełnianie miejskiej kasy?
Igor Hrywna
Pasażerowie komunikacji miejskiej
36.45%
|
Kierowcy parkujący w strefie
21.81%
|
Kary powinny być taki same
41.74%
|
Komentarze (18) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
wqera #2835533 | 176.221.*.* 14 gru 2019 16:47
Ale zobaczcie do czego to wszystko zmierza... miasto nie ma sposobu na wzrost większych wpływów do kasy miasta to rozładowuje swoją bezsilność równoznaczną z bezmyślnością =na obywatelach.... I jeżeli w dalszym ciągu w kasie miasta będzie brak kasy to wcale się nie zdziwię jak wszystkie kary pójdą do góry x10.... ale to i tak nie załata dziury... Jeżeli z każdym rokiem moja dziura w wiadrze sie powiększa to choćby nie wiem ile bym tego piasku do tego wiadra sypał i tak nigdy go nie napełnię...
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz
Gosia #2835527 | 88.156.*.* 14 gru 2019 16:30
Może mi ktoś wytłumaczyć czemu służą podstrefy w strefach parkowania? Kupuję bilet na godzinę w jednym miejscu, załatwienie sprawy zajmuje mi 15 minut. Jadę gdzieś indziej załatwić drugą sprawę i mimo, że mam bilet ważny jeszcze pół godziny to muszę kupić drugi, bo to inna podstrefa. A cena tak czy owak ta sama. To należałoby albo zróżnicować ceny w podstrefach albo zlikwidować podział na nie
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
Jakub #2835418 | 176.221.*.* 14 gru 2019 12:21
Miasto z winy włodarzy jest w dramatycznej sytuacji finansowej i jedyny cel tych wszystkich akcji to darcie kasy z mieszkańców. Tylko czekać jak zapędzą Straż Miejską do ratowania budżetu. Mandaty posypią się za same chęci do życia.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
Misio #2835268 | 83.5.*.* 14 gru 2019 08:21
Wysokość opłaty dodatkowej w Olsztynie za przejazd bez biletu wynosi: - 50,00zł plus opłata za przejazd w przypadku uiszczenia w ciągu 7 dni od jej nałożenia, - 300,00zł plus opłata za przejazd w przypadku uiszczenia jej po upływie 7 dni od jej nałożenia.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
dax #2835664 | 88.156.*.* 14 gru 2019 20:48
Zgodnie z informacjami na stronie ZDZiT wysokość opłaty dodatkowej w Olsztynie za przejazd bez biletu wynosi 50,00zł plus opłata za przejazd w przypadku uiszczenia w ciągu 7 dni od jej nałożenia, później 300 zł. Może by tak więcej rzetelności?
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz