Niedziela, 20 października 2019. Imieniny Ireny, Kleopatry, Witalisa

Sprawdziliśmy dla was: czy Energa wysyła swoich pracowników do domów?

2019-05-04 12:09:00 (ost. akt: 2019-05-03 16:17:40)
Zdjęcie jest tylko ilustracją do tekstu

Zdjęcie jest tylko ilustracją do tekstu

Autor zdjęcia: Ryszard Biel

Czy Energa swoich wysyła ludzi do naszych mieszkań? – pyta czytelnik. Sprawdziliśmy. Taka usługa istnieje, ale zawsze można się upewnić, czy to nie oszustwo.

Naszego czytelnika zaniepokoiła wizyta osoby, która mówiła, że jest przedstawicielem firmy Energa.

— Kobieta przyszła do mnie w sobotę przed południem — opowiadał. — Miała identyfikator, segregator i masę papierów. Zachęcała, żebym podpisał dokumenty, które miały gwarantować mi przez dwa lata stała cenę cenę opłat za prąd. Kto nie chce płacić bez podwyżki? Podpisałem papiery, ale potem naszły mnie wątpliwości. Czy to aby na pewno nie oszustwo? Tyle się słyszy o wyłudzaniu danych. Musiałem podać Pesel i podpisać wszystko imieniem i nazwiskiem, tak jak w banku. Zadzwoniłem na infolinię Energi, ale w sobotę nie działa. W poniedziałek poszedłem do biura firmy i rozwiązałem tę umowę. Takich osób jak ja było więcej.

Zapytaliśmy Eneregę, jak się rzeczy mają. Odpowiedziało nam biuro prasowe.

— Energa Obrót wprowadziła jakiś czas temu model sprzedaży mobilnej door-to-door jako odpowiedź na zgłaszane przez klientów oczekiwania, aby poszerzyć możliwości korzystania z oferty spółki poza lokalami sprzedaży — czytamy w piśmie. — Jeśli którykolwiek z naszych klientów ma wątpliwości, czy osoba podająca się za pracownika Energi Obrotu faktycznie nim jest, może to zweryfikować, dzwoniąc na infolinię spółki pod nr 555 555 555.
Każdy z naszych mobilnych pracowników posiada specjalny identyfikator, który pozwoli telefonicznym konsultantom zweryfikować jego tożsamość. Podkreślamy też, że można poprosić naszego pracownika o odwiedziny w bardziej dogodnym momencie. Jeśli klienci wyrażą taką wolę, mobilni pracownicy mogą zawrzeć z nimi na miejscu umowę kompleksową na energię elektryczną bądź gaz, także w wersji wzbogaconej o atrakcyjne produkty oferowane przez spółkę, np. ubezpieczenie assistance czy pakiet medyczny. Częścią tych produktów jest również stała cena, po jakiej klientowi sprzedawana będzie energia elektryczna przez określony czas.

MZG
Polub nas na Facebooku:

Zobacz także

Komentarze (10) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Myślałem że chodza przepraszać #2726495 | 88.156.*.* 4 maj 2019 21:02

    Myślałem że chodzą przepraszać za dziwne zmiany liczników na elektroniczne i doliczanie zużycia na starych, którego nie można było zweryfikować. Afera znana sprzed kilku lat w rejonie energi.

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. Aga #2726491 | 94.254.*.* 4 maj 2019 20:35

      Mnie też odwiedziłaa Pani z Energy,alnie zmuszała mnie do podpisania żadnej umowy tylko zaprosiła do najbliższej placówki

      ! - + odpowiedz na ten komentarz

    2. Saq #2726490 | 88.156.*.* 4 maj 2019 20:31

      Już raz dostali karę od UOKiK. Cena prądu stała, ale pewnie dodatkowa opłata miesięczna dowolnie zmieniana...

      Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    3. zorz #2726460 | 109.241.*.* 4 maj 2019 19:27

      Już to grali. Potem Energa wycofała się z umowy przed czasem, dając picowane rekompensaty (do tego opodatkowane), z ograniczonym terminem odbioru. Następny kant?

      Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    4. miba #2726395 | 178.235.*.* 4 maj 2019 17:01

      u mnie też kiedyś był pan z energii taki miły bardzo się chciał wprosić do domużeby porozmawiać a jak powiedziałam że nie to tak wrzasną że od nowego roku będę płacić więcej

      Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    Pokaż wszystkie komentarze (10)