Piątek, 19 października 2018. Imieniny Michaliny, Michała, Piotra

Kupiłeś samochód? Sprawdź, czy nie musisz się stawić w serwisie!

2018-05-23 13:06:50 (ost. akt: 2018-05-23 13:19:19)

Autor zdjęcia: Pixabay

BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach jego marki występują nieprawidłowości. Problemy dotyczą kilku modeli marki BMW.

BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki BMW, modele: BMW 1 (E8X), BMW 3 (E9X) oraz X1 (E84), wyprodukowanych w Niemczech, styk przewodu dodatniego akumulatora na przednim rozdzielaczu prądu (zamontowanym za schowkiem na rękawiczki) może ulec uszkodzeniu wskutek wibracji pojazdu. Uszkodzenie styku może zakłócać zasilanie elektryczne pojazdu i spowodować, że dostęp do pojazdu nie będzie działał lub uruchomienie pojazdu nie będzie możliwe, może również dojść do awarii układu elektrycznego pojazdu podczas jazdy, co zwiększa ryzyko kolizji. Objawem zapowiadającym wystąpienie tej sytuacji jest migotanie tablicy przyrządów i szarpanie.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 53 pojazdy.

Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu przeprowadzenia kontroli styku przewodu plusowego akumulatora i w razie potrzeby jego wymiany na kabel naprawczy.


Także właściciele BMW M5 (G90) mogą się spodziewać informacji od producenta zachęcających do wizyty w serwisie.

BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki BMW M5 (G90), wyprodukowanych w Niemczech, w związku z błędem oprogramowania silnika, może dojść do spadku ciśnienia paliwa i w konsekwencji nagłej utraty mocy podczas jazdy, co zwiększa ryzyko kolizji.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 33 pojazdy.

Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu przeprogramowania.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce (adres: ul. Wołoska 22 A, 03-675 Warszawa; tel.: 022 279 71 00).

Źródło: UOKiK

Listę numerów VIN aut objętych kampanią serwisową można znaleźć na stronie UOKiK
Polub nas na Facebooku:

Zobacz także

Komentarze (8) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. sup_elektryk #2566446 | 83.24.*.* 28 sie 2018 21:01

    Jakość wykonania to podstawa, lepiej kupic dobry samochod na lata niż coś z czym trzeba będzie ciagle do serwisu nakasztaniać. Poprzednio jeździłem Aurisem i zmieniłem go dopiero jak potrzebowałem czegoś większego dla rodziny.

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  2. userka #2507997 | 217.252.*.* 25 maj 2018 21:39

    Widzę sami pasażerowie z mojego autobusu :D

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  3. Pomylony tytuł #2507147 | 157.25.*.* 24 maj 2018 14:43

    BMW to nie samochód,to stan umysłu

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  4. Dupczyńska Honorata #2506662 | 89.228.*.* 23 maj 2018 20:34

    oj oj ojojojojoj problemy z tymi bmw. Oj jak dobrze że mam cytrynkę i na dodatek nie trzęsie bo ma hydropneumatykę. Gęba sama się śmieje gdy widzę dziury i garby na jezdni. Co wam się w tych bmw podoba ?

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  5. sss #2506572 | 37.47.*.* 23 maj 2018 17:56

    A kiedy będą wzywać na montaż kierunkowskazów?

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

Pokaż wszystkie komentarze (8)