środa, 13 grudnia 2017. Imieniny Dalidy, Juliusza, Łucji

Jedno Konto Jakie Chcę w BZ WBK spełni wiele oczekiwań

2017-12-07 10:09:57 (ost. akt: 2017-12-07 12:14:09) Artykuł sponsorowany

Autor zdjęcia: mat. reklamowe zleceniodawcy

Konto osobiste dla każdego, łatwe w dostosowaniu do wielu różnych oczekiwań? W Banku Zachodnim WBK to możliwe. Funkcje Konta Jakie Chcę i Karty Dopasowanej można samodzielnie zmieniać w bankowości internetowej lub mobilnej, szybko i łatwo dopasowując je do aktualnych potrzeb.

Sposób korzystania z konta bankowego, a tym samym wymagania, jakie klienci banków mają wobec kont osobistych, są bardzo różne. Z jednej strony zależą od wieku i etapu życia, kiedy z czasem zmieniają się priorytety i potrzeby. Ale nawet w ciągu roku klienci w różny sposób korzystają z rachunku, w zależności od tego, czy są na wakacyjnym wyjeździe czy, na przykład, szykują się do świąt.

Dotychczas takie zmiany potrzeb sprawiały, że warto było zacząć rozglądać się za nowym rachunkiem, lepiej dopasowanym do oczekiwań. Dzięki nowej ofercie BZ WBK kłopotliwe poszukiwanie nowego konta nie będzie już konieczne. Konto Jakie Chcę pozwala bowiem na samodzielną, szybką i prostą zmianę funkcjonalności oraz opcji opłat za towarzyszącą kontu Kartę Dopasowaną. Wystarczy włączyć lub wyłączyć odpowiednią funkcję, a rachunek i karta będą odpowiadały aktualnym potrzebom.

- Uważnie słuchamy naszych klientów i wiemy, że oczekują oferty prostej, w której łatwo się rozeznać. Jednocześnie chcą produktów i rozwiązań, które można personalizować, dopasowywać do wymagań konkretnej osoby w różnych sytuacjach i na różnych etapach życia. Tak właśnie zmienia się oferta naszego banku – w centrum uwagi stawiamy satysfakcję klientów, która bierze się ze spełnienia ich aktualnych, zmieniających się oczekiwań. Nowe Konto Jakie Chcę jest pierwszym krokiem w tym kierunku – mówi Izabela Kołodziejczyk, dyrektor oddziału Banku Zachodniego WBK w Olsztynie.

Jedno konto, wiele możliwości

Niektóre cechy Konta Jakie Chcę i Karty Dopasowanej są wspólne dla wszystkich klientów. Bank Zachodni WBK nie pobiera opłaty za prowadzenie konta, przelewy zwykłe w internecie (w systemie ELIXIR), wypłaty w bankomatach BZ WBK, wypłaty BLIKIEM oraz wpłaty gotówki we wpłatomatach BZ WBK. Poza tym posiadacze rachunku mają duże możliwości dostosowania go do swoich wymagań poprzez wybór dodatkowych produktów i funkcji. Można skorzystać ze zwrotów za określone rachunki opłacone z Konta Jakie Chcę oraz z automatycznego oszczędzania. Przy Karcie Dopasowanej można zdecydować, który wariant miesięcznej opłaty za tę kartę wybrać oraz czy i w jaki sposób płacić za pakiety wypłat w bankomatach w kraju i za granicą. Można wybrać jedną, kilka lub wszystkie funkcje – zgodnie z własnymi preferencjami i potrzebami. Żeby, zgodnie z nazwą, było to właśnie takie konto, jakiego chce klient.

Konto w praktyce

Założenie i dostosowywanie Konta Jakie Chcę jest proste i szybkie. Nie trzeba w tym celu fatygować się do oddziału banku. Mając w zasięgu ręki komputer i internet wszystko można zrobić za pośrednictwem zdalnych kanałów dostępu – BZWBK24 internet lub BZWBK24 mobile. W związku z wprowadzeniem Konta Jakie Chcę z Kartą Dopasowaną zmieniła się również bankowość internetowa i mobilna BZ WBK. Teraz są jeszcze bardziej przejrzyste i prostsze w obsłudze, co umożliwi klientom łatwiejsze włączanie lub wyłączanie konkretnych funkcji.
Młodzi mogą liczyć na więcej

Dla najmłodszych klientów, do 26. roku życia, bank przygotował dodatkową ofertę, która obniża koszty korzystania z rachunku. Korzystając z Karty Dopasowanej, którą można nabyć wraz z Kontem Jakie Chcę, nie zapłacą za wypłaty we wszystkich bankomatach w kraju oraz za usługę cashback, czyli wypłatę środków w kasie sklepu. Niższe dla nich są również opłaty za podjęcie gotówki w kasie BZ WBK oraz wypłaty w bankomatach zagranicznych.

Oferta dla każdego

Konto Jakie Chcę przeznaczone jest dla wszystkich, zarówno nowych, jak i aktualnych klientów Banku Zachodniego WBK. Obecni klienci mogą prosto i szybko zmienić swój dotychczasowy rachunek na Konto Jakie Chcę w usługach bankowości internetowej, poprzez infolinię, dzwoniąc na nr 19999*, lub w dowolnym oddziale banku.

Szczegóły oferty Banku Zachodniego WBK, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są na www.bzwbk.pl. Infolinia 1 9999 – opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 29 listopada 2017 r.
Polub nas na Facebooku: