Wtorek, 12 grudnia 2017. Imieniny Ady, Aleksandra, Dagmary

Słowo dało początek

2017-10-02 21:56:00 (ost. akt: 2017-10-02 21:55:01)

Polacy najchętniej klikają w internetowe reklamy produktów żywnościowych i kosmetyków. Nie lubią za to reklam aktywności sportowej i wypoczynku.

Takie są wyniki badań Gemiusa, międzynarodowej firmy badawczo-technologicznej działająca na rynkach Europy, Afryki i Azji. Badanie przeprowadzono w sumie w 13 krajach środkowej i wschodniej Europy, od Estonii po Turcję.

Czy w naszym, polskim przypadku należy wyciągać z tego jakieś dalej idące wnioski? Aktywność sportowa cieszy się przecież u nas coraz większą popularnością. Więc na zdrowy rozum, klikalność w tego typu reklamy powinna być topowa. Może jednak wolimy w tej dziedzinie po prostu robić zakupy w tradycyjnych sklepach? A może bardziej zawierzamy w tym przypadku rekomendacjom znajomych?

W badaniu wśród 11 pozycji pojawia się też kategoria "Media i książki". I zajmuje w polskim rankingu godne, trzecie miejsce. To na pewno cieszy, bo może ciągle będziemy pamiętać i rozumieć, że: Na początku było Słowo...

Igor Hrywna




Polub nas na Facebooku:

Zobacz także

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB