Duże samoloty pasażerskie będą tankowały w Porcie Lotniczym Olsztyn-Mazury

2015-04-30 19:38:28(ost. akt: 2015-04-30 19:54:11)

Autor zdjęcia: Port Lotniczy Olsztyn-Mazury

Lotnisko budowane pod Szczytnem będzie miało cysternę za ponad 1 milion 220 tysięcy złotych. Cysterna będzie zaopatrywała w paliwo samoloty lądujące w Porcie Lotniczym Olsztyn – Mazury.
Cysternę dostarczy firma Stokota, która wygrała trzecią część przetargu ogłoszonego w styczniu 2015 roku.

Cysterna stanowić będzie jeden z elementów całej infrastruktury zaopatrującej w paliwo samoloty na lotnisku. Jej głównym zadaniem będzie transport paliwa lotniczego JET-A1 bezpośrednio do samolotów.

Zgodnie z umową, firma Stokota musi dostarczyć autocysternę do 31 sierpnia 2015 roku. Koszt zakupu pojazdu to 1 220 160 zł.

Komentarze (29) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. myślenie nie boli #1728564 | 178.43.*.* 4 maj 2015 20:38

    Nie ma pieniędzy na szpitale, obwodnice itp, a są POTĘZNE pieniądze na potężne lotnisko w leśnej dziczy..................hmm... blisko Kiejkuty i granica z Rosją.....

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

  2. MACIO #1727082 | 83.13.*.* 2 maj 2015 10:50

    CYSTERNA ZA 1MLN200TYS TO CHYBA BEDZIE SAMA PALIWO PRODUKOWAĆ

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

  3. x #1727004 | 83.28.*.* 2 maj 2015 09:18

    Jakie jest faktyczne przeznaczenie śródleśnego lotniska "pasażerskiego" ? Tylko pytam.

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

    1. NSZ #1726368 | 164.126.*.* 1 maj 2015 14:28

      Dlaczego lotnisko nazywa się Olsztyn-Mazury, a nie Szczytno Mazury? Przecież Olsztyn nic wspólnego z Maurami nie ma.

      Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. Olsztyn nasz piękny i wielki #1726199 | 95.90.*.* 1 maj 2015 11:38

        Cieszę się z rozwoju miasta. Wizjonerskie linie tramwajowe w 1920 roku, w mieście 30 tys. i regularne połączenia lotnicze z prowincjonalnej mieściny do Królewca i Gdańska robią wrażenie, chyba nawet większe niż dzisiejsze inwestycje. Zgadzam się, że organizacja prac tramwajowych dramatycznie słaba, lokalizacja lotniska mało optymalna, jednak mimo tego nie można powiedzieć, że rozwoju nie ma. Nie bronie aktualnych władz bo na taczkach natychmiast powinni być wywiezieni, jednak mleko się rozlało i będzie właśnie tak a nie inaczej. Trudno. Nie można jednak powiedzieć, że to degradacja. Poczekajmy spokojnie 10 lat i wtedy pogadamy. Jest jedno ale! Czy się wyrobią, czy nie będzie trzeba zwracać kasy do Brukseli. To już byłby dramat.

        Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

        Pokaż wszystkie komentarze (29)