Czyżby wojna podolsztyńskich przewoźników przybrała kolejną formę?
2015-04-24 16:13:04(ost. akt: 2015-04-24 16:22:52)
Policja poszukuje mężczyzny, który zamaskowany rzucił kostką brukową w przednią szybę jadącego autobusu w rejonie Olsztyna. Zraniony kierowca stracił panowanie nad pojazdem, zjechał na przeciwległy pas i zatrzymał się na poboczu.
- Kierowca przeszedł kilkugodzinną operację rekonstrukcji kości oczodołowych. Ma wstawione dwie płytki, gdyż kości czołowe miał zmiażdżone – powiedziała Dorota Kobus, właścicielka firmy przewozowej.
- Bierzemy pod uwagę każdy możliwy wątek, każdy sygnał, który do nas dociera. Jeżeli chodzi o wojnę przewoźników, to jest to przez nas bardzo dogłębnie sprawdzane – stwierdził Rafał Prokopczyk z policji w Olsztynie.
Źródło: TVN24 / x-news
Na ten temat pisaliśmy >>>>
Komentarze (21) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
komputer #1721158 | 83.24.*.* 24 kwi 2015 16:29
próba zabójstwa! tym się powinien zająć prokurator
Ocena komentarza: warty uwagi (22) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Tutejszy. #1721195 | 81.15.*.* 24 kwi 2015 17:30
Proszę policję o dorwanie gnojów gdyż, - ( w to na pewno jest wmieszane kilka osób) wcześniej czy później któryś coś sprzeda i w tedy policja może być za późno. Takiego skur......twa się nie zapomina...
Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz
mm #1721209 | 81.190.*.* 24 kwi 2015 17:42
W latach 1945–1992 rozwinięcie skrótu PKS brzmiało Państwowa Komunikacja Samochodowa. Potem zostało zmienione na Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej. PKS był przedsiębiorstwem bardzo dochodowym, państwo nie pompowało w niego żadnych pieniędzy. Firma była na swoim rozrachunku i z wypracowanych zysków kupowała tabor, inwestowała w zajezdnie oraz dworce. PKS nakręcił też całą nową gałąź przemysłu w Polsce. Oprócz Jelcza rozkwitł Sanok. Tamtejszy Autosan stał się jedną z największych fabryk produkujących autobusy w Europie. Pod koniec lat 70. aż 90 proc. przewozów międzymiastowych w Polsce obsługiwało 14 tys. autobusów z bocianem i znaczkiem Autosan. W wyniku transformacji ustrojowej przedsiębiorstwo podzielono w 1990 r. na 176 przedsiębiorstw. Zaczął się czas powolnego upadku. Część podmiotów została zlikwidowana, sprzedana, skomunalizowana lub przebranżowiła się. Od 2008 roku Skarb Państwa znalazł prywatnego inwestora dla blisko 90 spółek spod znaku PKS. W 2010 roku Mikołaj Budzanowski, wówczas wiceminister skarbu, zapowiadał, że państwo pozbędzie się wszystkich PKS-ów do połowy 2011 roku... Teraz sprywatyzowane PKS-y ledwo przędą, a nowo powstali przewoźnicy ( na najbardziej dochodowych trasach) konkurują miedzy sobą w podany w artykule sposób. Zlikwodować wszystkie prywatne busy i autobusy!! Przywrócić do życia Państwowa Komunikację Samochodową - PKS !!
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
? #1721213 | 81.15.*.* 24 kwi 2015 17:46
a jaktam KORMORAN będzie walczył?
odpowiedz na ten komentarz
ems #1721226 | 31.61.*.* 24 kwi 2015 18:00
Kiedyś nie było prywatnych aut. Opócz kilku prominentów. Później każdy mógł kupić 126p. Później tico i cinquecento. Stawki PKSu nie ulegały zmianie mimo pogarszających się warunków ekonomicznych. W PKSie kradzież i uprawnienia kwitły. Teraz wybierając prywatny przewoźnikvs PKS do Warszawy do cena i jakość nie do porównania. Jak można zrobić z monopolisty PKS i PKP- bankruta???? To wiedzą tylko ci na górze (horendalne premie, kierownicy dyrektorzy) ici co kradli na potęgę. Efekt jest widoczny. Takzwany ciąg dalszy nastąpił
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz