Poniedziałek, 19 listopada 2018. Imieniny Elżbiety, Faustyny, Pawła

Postaw na SKUTECZNĄ reklamę - zaufaj PROFESJONALISTOM!

Reklama jest dźwignią handlu - zarówno dla małych, jednoosobowych przedsiębiorstw jak i dla wielkich korporacji. Prowadzisz własny biznes? Odpowiadasz za rozwój firmy, w której pracujesz? Postaw na skuteczną reklamę. Pomożemy Ci!

http://m.wm.pl/2013/04/orig/wyroznij-sie-144407.jpg

Dobra reklama może sprawić, że zyski firmy znacząco wzrosną. Ale jaką reklamę wybrać? Jakie środki na nią przeznaczyć? Przygotowaliśmy krótki poradnik dla każdego przedsiębiorcy i osób odpowiedzialnych za marketing i rozwój firm.



Jaka forma reklamy jest skuteczna?

http://m.wm.pl/2013/04/orig/ok-144227.jpg Taka, która pozwala dotrzeć z przekazem reklamowym do jak największej liczby potencjalnych klientów. Jeśli prowadzę sklep spożywczy w Olsztynie, nie potrzebuję reklamy w Elblągu czy Ostródzie. Jeśli moja firma świadczy usługi przede wszystkim dla turystów, będę zainteresowany reklamą, która dotrze do ludzi spoza mojego miasta lub nawet województwa.

Skuteczność reklamy bardzo mocno podnosi skorzystanie z więcej niż jednego kanału reklamowego, tzn. więcej niż tylko reklama w prasie lub więcej niż same ulotki. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na reklamę jest połączenie reklamy w prasie lokalnej z reklamą Internetową na lokalnych serwisach internetowych. Takie rozwiązanie pozwala na pełne dotarcie do Twoich potencjalnych klientów.


Dlaczego warto reklamować się w lokalnej prasie?

http://m.wm.pl/2013/04/orig/ok-144227.jpg Przede wszystkim dlatego, że dociera ona do najbardziej wartościowych osób - czyli tych, które mieszkają w Twojej okolicy. To właśnie Twoi potencjalni klienci! Reklama w prasie sprawia, że firma odbierana jest jako bardziej wiarygodna i rzetelniejsza.

Połączenie reklamy w lokalnej prasie z reklamą w internetowym serwisie tej gazety sprawi, że Twoja firma stanie się bardziej zauważalna na Twoim rynku. Wyprzedź swoją konkurencję!

Dlaczego warto reklamować się w lokalnych serwisach internetowych?

http://m.wm.pl/2013/04/orig/ok-144227.jpg Dlatego, że to jedna z najskuteczniejszych form reklamy i jeden z najlepszych sposobów na dotarcie do Twojego potencjalnego klienta.

Pod koniec 2012 roku uruchomiliśmy kampanię reklamową serwisów DOM.wm.pl i MOTO.wm.pl. Przygotowaliśmy reklamy graficzne prezentujące konkretne oferty ze wszystkich miast powiatowych w warmińsko-mazurskim, które ukazywały się na lokalnych serwisach informacyjnych. Dzięki zastosowaniu targetowania geograficznego dotarliśmy do zainteresowanych Internautów. Efekt: serwis DOM.wm.pl odnotował wzrost ruchu o 37%, a serwis MOTO.wm.pl aż o 82%!

Mam stronę internetową - czy to nie wystarczy?

http://m.wm.pl/2013/04/orig/ok-144227.jpg Strona internetowa to podstawa - bez niej żaden biznes nie może liczyć na rozwój w perspektywie czasu. Ale sama strona internetowa, bez reklamy, jest jak wielki baner reklamowy, który ktoś przygotował i schował do piwnicy. Strona internetowa potrzebuje reklamy! Dopiero, gdy na Twoją stronę trafią Internauci, zacznie ona spełniać swoje funkcje (prezentować Twoją ofertę, specjalne promocje, czy nawet umożliwi dokonanie zakupów online).

Korzystam z pozycjonowania w wyszukiwarce internetowej.
Czy oprócz SEO potrzebuję czegoś jeszcze?

http://m.wm.pl/2013/04/orig/ok-144227.jpg SEO, czyli optymalizacja strony internetowej pod wyszukiwarki internetowe, jest bardzo ważne. Ale samo SEO nie wystarczy. Dzięki marketingowi w wyszukiwarkach dotrzesz jedynie do tych klientów, którzy już wiedzą, że chcą kupić daną rzecz albo usługę. Ale oni są w mniejszości. Zdecydowana większość klientów nie ma zdefiniowanych potrzeb zakupowych (np. ja dziś nie chcę kupić pralki, ale jeśli dowiem się, że w Twoim sklepie jest wyprzedaż do 70% na pralki, to może się skuszę). Aby dotrzeć do tej większości potencjalnych klientów i poinformować ich o swojej ofercie, najlepiej jest skorzystać z reklamy banerowej (graficznej) połączonej z reklamą w prasie lokalnej.


Prowadzę firmę w małym mieście, gdzie wszyscy wszystkich znają - po co mi reklama?

http://m.wm.pl/2013/04/orig/ok-144227.jpg Właśnie w małych miejscowościach reklama internetowa sprawdza się bardzo dobrze! Tutaj, gdzie niemal wszyscy się znają, ciężko przebić się z nową ofertą czy nowym produktem bez reklamy. Z drugiej strony nawet niewielka reklama pozwoli odnieść świetny efekt!

Jeśli uważasz, że wyrobiłeś sobie na lokalnym rynku markę i nie musisz się reklamować, bo klienci znają Twoją wartość i solidność, to bardzo dobrze - marka jest niezwykle ważna. Ale pamiętaj, że konsumenci zmieniają swoje nawyki. Coraz częściej decydują się pójść do sklepu dwie ulice dalej bo mogą kupić ten sam towar trochę taniej lub otrzymać gratisy. Dzięki reklamie będziesz w stanie zainteresować swoją ofertą właśnie tych klientów, którzy szukają korzystnych okazji.


Jest kryzys, nie mogę wydawać pieniędzy na reklamę...

http://m.wm.pl/2013/04/orig/ok-144227.jpg Obecnie wszyscy trzy razy się zastanawiają nad wydaniem każdej złotówki - ale ją wydają! Również mieszkańcy Twojego miasta czy Twojej dzielnicy. Przedstawienie dobrej oferty czy atrakcyjnej promocji w reklamie może sprawić, że ktoś, kto nigdy wcześniej nie korzystał z Twoich usług, zdecyduje się przyjść do Ciebie.
W ciężkich czasach trzeba szukać nowych klientów.


Chciałbyś zwiększyć swoją szansę na rynku?
Jeśli tak - my Ci pomożemy!

Dysponujemy zespołem bardzo dobrze przygotowanych specjalistów ds. reklamy,
którzy pomogą Ci w przygotowaniu i przeprowadzeniu SKUTECZNEJ kampanii.


Skontaktuj się z nami:

TELEFON: 89 539 74 46
MAIL: reklama@wm.pl

NIE ZAPOMNIJ ZAPYTAĆ O SPECJALNE OFERTY ŁĄCZĄCE REKLAMĘ W PRASIE I W INTERNECIE!



Pamiętaj:
Pamiętaj, miarą skuteczności reklamy nie jest to, że jest najtańsza, ale że koszt dotarcia do jednego potencjalnego klienta jest najniższy. Wybieraj zatem tych, którzy zapewniają Ci największy i najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb zasięg.


http://m.wm.pl/2013/04/orig/porozumienie-620-144267.jpg
wszystkie grafiki: sxc.hu
Polub nas na Facebooku: